فونیکسریمکسبهتام

هفته نامه خودرو امروز منتشر کرد:

محصولات لندروور در کنار مدل های رنجروور وارد بازار کشور می شود

عصرخودرو: شنبه ۱۲ تیر ماه شاهد انتشار سیصدمین شماره از هفته نامه خودرو امروز خواهیم بود. همراه با این شماره اولین شماره از خودرو امروز پلاس اسپرت نیز روی دکه خواهد رفت.

محصولات لندروور در کنار مدل های رنجروور وارد بازار کشور می شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، پایان عصر حاکمیت دولت بر خودرو، در گام اول این هفته به بررسی روزنه های خصوصی سازی واقعی صنعت خودرو می پردازد. در گام بعدی به بازار می رویم و گشتی میان سیستم های امنیتی و دزدگیر خودرو می زنیم .
    ماسل کار این شماره را با خاص ترین ماستنگ های تاریخ می گذرانیم و در ادامه به معرفی لندروور دیسکاوری اسپرت به بهانه ورود «لندرور/رنجرور» به بازار ایران می پردازیم. در گام بعدی هم به مسابقات اتومبیلرانی لمانز می رویم تا دراماتیک ترین خداحافظی Lemans را تماشا کنیم.
    لوکس این شماره را با «کوچک اما سخاوتمند» به بررسی مشخصات و ویژگی های نسل جدید ب ام و X1 به مناسبت آغاز فروش آن در بازار ایران می پردازیم و در ماشین سنگین یک 20 دیگر به کارنامه آکتروس می دهیم. در صفحه بعدی به بررسی اینکه کدام خودروها توانستند در بازار کشورمان به یک نام تجاری اعتبار بیشتری ببخشند، می پردازیم.
    آچار این هفته به دنیای پر رمز و راز پیچ در  اتصالات صنعت خودرو می پردازد و عیب یابی خودرو به زبان ساده هم عیوب سیستم فرمان هیدرولیکی خواهد پرداخت.
    ضمیمه خودرو امروز پلاس با موضوع خودروهای اسپرت همراه شماره جدید هفته نامه است. در این ضمیمه با «رقابت با نیمی از اصالت»  به خودروهایی که قرار نبود دوستشان داشته باشیم می پردازیم و در «رانندگی با چاشنی هیجان» مهم ترین و رایج ترین روش های افزایش حس رانندگی اسپرتی را می شناسیم.
    در ادامه به بررسی اتومبیل های اسپرت بالای 500 میلیون تومان در بازار داخلی می پردازیم و نگاهی خواهیم داشت به بازار خودروهای کانورتیبل در آغازین روزهای فصل تابستان.
    در صفحات بعدی با مطالب «جاماندگان از قافله»؛ «هیولاهای تند و تیز»؛ «کوپه سواری نسبتاً کم هزینه»؛ «عشق سنگین با چاشنی اسپرت» و «ماکت بازی با چاشنی آدرنالین» به گشت و گذار در دنیای اسپرت می پردازیم.
    بالاخره در این شماره با «خشم طوفان» بررسی اختصاصی ای از خودرو دست ساز طوفان 2 خواهیم داشت.
    شماره 300 هفته نامه خودرو امروز و ضمیمه اسپرت از روز شنبه 12 تیر روی دکه خواهد بود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو