فونیکسریمکسبهتام

طرح ترافیکی تعطیلات عید سعید فطر تصویب شد

توقف مرمت و بازسازی جاده ها از پانزدهم تا نوزدهم تیرماه

عصر خودرو- حادثه سقوط اتوبوس ‌سربازان در محور سیرجان- نی ریز و آخرین وضعیت طرح ویژه ترافیکی برای تعطیلات عید سعید فطر‌ در هفتاد و دومین ‌‌کمیسیون ایمنی راه ها‌ بررسی شد.

توقف مرمت و بازسازی جاده ها از پانزدهم تا نوزدهم تیرماه
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از وزارت راه و شهرسازی، هفتاد‌ و‌ پنجمین‌ نشست کمیسیون ایمنی راه های کشور به ریاست وزیر راه و شهرسازی برگزار شد.
    در این جلسه طرح کارگروه تدوین و ‌اعمال مقررات ترافیکی کمیسیون پس از تبادل نظر و انجام ویرایش تکمیلی تصویب و برای ابلاغ به استانداران (رییسان کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل ونقل استان ها) ارایه شد.
    در این جلسه مقرر شد شورای هماهنگی حمل ‌و نقل و کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل ‌و نقل استان و شورای هماهنگی ترافیک شهرهای استان با پشتیبانی و ریاست استانداران و مشارکت اعضای دیگر سفرهای تابستانی را در استان راهبری و مدیریت کنند و همه عملیات مرمت و بازسازی در جاده های کشور از پانزدهم تا نوزدهم تیرماه متوقف شود.
    از ‌صدور بارنامه برای وسایل سنگین باربری (به استثنای کامیون های حامل سوخت و مواد فاسد شدنی) برای تردد در ‌محورهای شمالی کشور از ساعت 7 پانزدهم تا نوزدهم تیرماه خودداری شود.
    با پشتیبانی استانداری‌ها، همکاری و هماهنگی مسئولان استانی و شهری، تمهیدات مناسب در شهرهای مسیر و مقصد سفرهای تابستانی و همچنین ارایه خدمات و ایجاد توقفگاه‌های بین راهی برای رفع خستگی رانندگان پیش‌بینی شود.
    مدیریت ترافیک بر گلوگاه‌های شبکه راه ها و تردد از شهرهای میانه مسیر متمرکز شود تا ضمن به حداقل رساندن زمان سفر کاربران، حداکثر ایمنی و روانی در جریان تردد و رضایت‌مندی حاصل شود.
    به گزارش ایرنا، کمیسیون ایمنی راه های کشور، به ریاست وزیر راه و شهرسازی تشکیل می شود و در این کمیسیون راهکارهای افزایش ایمنی در راه های کشور بررسی و در مورد آن تصمیم گیری می شود.
    دوم تیرماه در حادثه نی ریز 19 نفر از سربازان ارتش جمهوری اسلامی ایران در سقوط اتوبوسی به دره جان خود را از دست دادند.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو