فونیکسریمکسبهتام

هفته نامه خودرو امروز منتشر کرد:

با فرانسوی های جدید بازار خودرو ایران آشنا شوید

عصر خودرو- شنبه ۱۹ تیر شاهد انتشار سیصد و یکمین شماره از هفته نامه خودرو امروز به همراه جدیدترین شماره از خودرو امروز پلاس با نام لیزینگ نامه خواهیم بود.

با فرانسوی های جدید بازار خودرو ایران آشنا شوید
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۸ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، در جدیدترین شماره از هفته نامه خودرو امروز سری به رضا شیوا می زنیم و در خصوص قراردادهای خودروسازان با فرانسوی ها و دستور کار شورای رقابت در این خصوص گفت و گو می کنیم و در ادامه اخبار صنعت خودرو از "ممنوعیت ورود خودروهای آمریکایی به مناطق آزاد" تا "جایگزینی تاکسی آریو با جای پژو و سمند" را مرو می کنیم.
    در گشت و گذار در بازار این هفته هم نگاهی کوتاه به بازار انواع صافی بنزین و فیلتر خواهیم داشت و در جهان خودرو با "کابوس تازه پورشه 911"، "یک پانامرای خوش چهره"، "شیک کوچولوی آوانگارد سیتروئن"، "همزاد فرانسوی نیسان پیکاپ"، "ابرخودرویی از جمهوری چک" و "نژاد آلمانی از اسب وحشی ایتالیایی" ملاقات می کنیم.
    در پرونده این شماره از هفته نامه به سراغ "خودروهای فرانسوی جدید آینده بازار ایران" می رویم و  محصولات رنو، سیتروئن و پژو را که آماده ورود به کشورمان هستند را خواهیم شناخت . گام بعدی هم به سیستم های صوتی اختصاص دارد. این بار در این صفحه با دایره المعارف صوتی با اصطلاحات سیستم های صوتی خودرو آشنا می شویم.
    آزمایش رانندگی فورد موستانگ Eco Boost در شیراز موضوع آزمایش فنی این شماره است و "نبرد روی حلقه" به بررسی پیروزی لوئیس همیلتون در گرند پری اتریش می پردازد.
    خودرو امروزی ها علاوه بر آزمایش موستانگ به آزمایش بلند مدت خودرو دیگری نیز پرداخته اند. این خودرو همان پراید آَشنا است. "نقدی بر ارزان ترین خودرو بازار ایران" تجریه 11 هزار کیلومتر رانندگی با پراید ES 131 را در اختیارتان قرار می دهد.
    اما سنگین بازها، این شماره را با "یک خانواده دوست داشتنی" از کامیون های بی دماغ ماک ، "مگنوم؛ اسطوره تاریخ گذشته رنو" و "اتوبوسی که مرسدس بنز برای کشور هند طراحی کرده" همراه خودرو امروز خواهند بود.
    آینه بغل نیز نگاهی خواهد داشت بر برخی از عجیب ترین همکاری های برندهای بزرگ صنعت خودرو در طول تاریخ. و اما آچار و تعمیر خودرو! انواع لنت های ترمز از نظر مواد سازنده و مسیر سیستم سوخت رسانی انژکتوری موضوع این هفته صفحات فنی خودرو امروز هستند.
    طبق روال معمول خودرو امروز در ضمیمه همراه این هفته نامه که با نام "خودرو امروز پلاس" شناخته می شود، این هفته هم یک موضوع تخصصی برای بررسی انتخاب شده است. ضمیمه این هفته به راهنمایی خریداران خودرو می پردازد.
    در لیزینگ نامه این فصل به "دوئل هاچ بک های اسپرت اروپایی"، "مقایسه رنو ساندرو اتوماتیک و بایک سابرینا"، "جنگ داخلی برند تویوتا در بازه قیمتی 150 میلیون تومانی"، "مرور سدان های حدود 140 میلیون بازار"، "آخرین E Class های 6 سیلندر بازار خودرو ایران" ،" بزرگ خاندان سری 3" و مطالب خواندنی دیگر می پردازیم.
    علاوه بر این در راهنمای خرید این ضمیمه می توانید از جدیدترین قیمت ها و شرایط فروش برندهای حاضر در بازار خودرو مطلع شوید.
    علاقمندان می توانند از روز شنبه شماره 301 هفته نامه خودرو امروز و ضمیمه لیزینگ نامه را از روزنامه فروشی های سراسر کشور تهیه کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو