فونیکسریمکسبهتام

این خودرو دزد می‌گیرد

عصر خودرو- کادیلاک به طراحی سیستمی پرداخته که امنیت خودرو در آن به کاملا گسترده شده و افزایش یافته است.

این خودرو دزد می‌گیرد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از کارمگزین، آیا پس از پارک خودرو در نقطه‌ای دور از خانه یا مناطق پرخطرتر نگران خودروی خود شده‌اید؟ آیا هنگام طول کشیدن کار اداری در یک منطقه شلوغ شهر، به امنیت لحظه‌ای سامانه‌های الکترونیک و مجموعه‌های صوتی تصویری خودرو فکر کرده‌اید؟ چرخ‌ها چه‌طور؟ آیا هرگز تصور سرقت چرخ‌ها نگرانتان کرده است؟

    کادیلاک در تلاشی جدید قصد دارد تا برخی از این نگرانی‌ها را رفع کند. به این منظور کادیلاک به طراحی سیستمی پرداخته که امنیت خودرو در آن به کاملا گسترده شده و افزایش یافته است.

    کادیلاک (به انگلیسی: Cadillac) یک نشان تجاری ساخت اتومبیل‌های لوکس است که در تملک شرکت جنرال موتورز است.

    این سامانه به گونه‌ای طراحی شده که تمامی حوادث مرتبط با درون و بیرون خودروی شما را ضبط می‌کند. این سامانه که به اولین سامانه ضبط محیطی در صنعت خودروسازی مشهور شده، هرتلاش ریز و مخفیانه‌ای را در فضای بیرونی و درونی خودرو ضبط و ثبت می‌کند.

    سامانه دوربین 360 درجه که در کابین مدل CT6 کادیلاک ارائه شده دارای 4 دوربین است که در جلو پنجره، محفظه بار و آینه‌ها نصب شده که تمامی اتفاقات اطراف خودرو را ضبط می‌کند. هنگام قفل خودرو، دوربین‌ها به صورت خودکار فعال شده و مداخلات ایجاد شده توسط مهاجمین را ثبت می‌کنند. تمامی تصاویر روی یک کارت حافظه ذخیره شده تا دسترسی به مجرمان آسان شود.

    به عنوان مثال اگر کسی در هنگام پارک با اتومبیل شما برخورد کند، دیگر امکان انکار کردن برای وی وجود ندارد. این سامانه برای فضاهای پارک بدون سامانه مداربسته کاملا مفید است. در واقع راننده در این خودرو سامانه دوربین مداربسته‌ متحرکی را با خود حمل می‌کند.

    دوربین‌ها در این سامانه به صورت دستی نیز فعال می‌شوند. از طرفی این دوربین‌ها به فرآیند پارک آسان‌تر خودرو نیز کمک می‌کنند. مدل‌های آتی CT6 کادیلاک در آینده به سه دوربین ویژه نیز مجهز خواهند شد. یکی از این دوربین‌ها زوایای کور در حرکت عقب را برای راننده نمایان خواهد کرد. دوربین دوم یک سامانه دید شب است و دوربین سوم برای حفظ خودرو بین خطوط به این خودرو اضافه شده است.

    انتظار می‌رود این فناوری‌ها به زودی در مدل‌های دیگر کادیلاک یا برندهای خودروسازی دیگر به کار رفته و فراگیر شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو