فونیکسریمکسبهتام

عضو شورای سیاست گذاری خودرو:

اتفاق مثبتی در حوزه کیفیت صورت نگرفته است

عصر خودرو- کیفیت خودروهای تولیدی کشور در ماههای اخیر پیشرفت قابل ذکری نداشته و باید هنوز از برنامه های هدف گذاری شده عقب هستیم.

اتفاق مثبتی در حوزه کیفیت صورت نگرفته است
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از میزان، محمدرضا نجفی منش با اشاره به جزییات جلسه روز گذشته وزارت صنعت با تولیدکنندگان در خصوص کیفیت خودروهای تولید داخلی گفت: برای این موضوع جلسه ای در وزارت صنعت برگزار شده؛ چرا که طی ماههای گذشته حرکت چشمگیری در صنعت خودرو رخ نداده و اگرچه کاهش کیفیت خودروها را شاهد نیستیم ولی افزایش کیفیت هم خیلی زیاد نبوده است.

    وی ادامه داد: در حال حاضر نسبت میزان رضایت مشتریان از میزان فروش 604 از یک هزار هست در حالی که هدف سال 94 ، 660 بوده اما هدف گذاری سال 95 ،‌رسیدن به نقطه 700 را نشانه گرفته است.

    این عضو شورای سیاستگذاری خودرو افزود: امتیاز مشتری از شاخص خدمات پس از فروش ، این مال خود فروشه ، در حال حاضر 689 هستیم، هدفمان 750 بوده و هدف سال 95 هم همین 750 هستش و تا سال 1404 این باید به 820 برسیم.

    وی در مورد لزوم افزایش نمایندگی های خدمات پس از فروش توضیح داد: نمایندگی های خدمات پس از فروش باید افزایش پیدا کند و میانگین رتبه نمایندگی ها در رتبه یک باید 35 درصد از کل، در رتبه دو 45 درصد و در رتبه سه 20 درصد باشند و رتبه چهار هم دیگر نباید داشته باشیم.

    نجفی منش ادامه داد: ما رشدمان منفی نبوده ولی حرکت مثبتی هم نداشتیم اما برای رسیدن به برنامه های هدف گذاری شده باید تلاش بیشتری انجام شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط