فونیکسریمکسبهتام

هفته نامه خودرو امروز منتشر کرد:

بازگشت مگان

عصر خودرو: جدیدترین اخبار و خواندنی های صنعت خودرو ایران و جهان با شماره ۳۰۳ هفته نامه خودرو امروز و شماره ۹ خودرو امروز پلاس با موضوع موتورسیکلت از روز شنبه ۲ مرداد ماه در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.

بازگشت مگان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، رویداد هفته اول از ماه دوم تابستان از ورود 207i اتوماتیک و سدان می گوید و به تحلیل سهم خواهی فرانسوی ها در بازار ایران می پردازد.
    در گشت و گذار بازاری این هفته انواع سنسور خودرو سوژه خودرو امروزی ها بوده و جهان خودرو هم با "بازگشت مگان سدان"؛ "هجوم استون مارتین و ردبول به قلمرو ابرخودروها"؛ "آرایش تازه پث فایندر در 30 سالگی" و "خداحافظی رسمی مرسدی با CLS کلاس نسل 2" میزبان خوانندگان خواهد بود.
    در ادامه با "تازه ها در شهر راز" گزارش تفصیلی خودرو امروز را از پانزدهمین نمایشگاه خودرو شیراز را خواهیم خواند و با " جهنم متحرک" با ماندگارترین توپخانه های خودکششی جهان آشنا می شویم.
    لوکس دوستان این هفته با بررسی مشخصات و ویژگی های ب ام و Z4 350i به بازار خودروهای اسپرت دست دوم می روند و اهالی مسابقه دوست خودرو امروز هم در گفت و گویی با سیمین بیچاکجیعلو، قهرمان اتومبلیرانی ترکیه، با فواید زن بودن در اتومبیلرانی آشنا می شوند.
    در صفحات بعدی با رنو سیمبل صفر کیلومتر و اکسنت کار کرده به نبردی در حاشیه می پردازیم. "خودرو عالی، قیمت رویایی" هم خودروهایی که در زمان عرضه بیش از حد انتظار گران بودند" را معرفی می کند.
    و در آخر آچار این هفته با "مایع همه کاره" روغن ترمز و انواع آن را می شناسیم و در گام بعدی به بررسی علل داغ کردن پیشرانه می پردازیم.
    ضمیمه خودرو امروز پلاس این هفته نیز با موضوع موتورسیکلت و مطالبی نظیر "ملاقات با آتش در خیابان"، "موتورسیکلت های ریس تا 25 میلیون تومان"، "افسانه دوچرخ دهه هفتاد" و ... در کنار جدیدترین شماره از هفته نامه خودرو امروز منتشر شده و از روز شنبه در اختبار علاقمندان قرار خواهد گرفت.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط