فونیکسریمکسبهتام

هفته نامه خودرو امروز منتشر کرد:

لنسر همه چیز تمام آمد

عصر خودرو: سیصد و پنجمین شماره از هفته نامه خودرو امروز و هفتمین شماره از ضمیمه شاسی بلند با جدیدترین اخبار و خواندنی های صنعت خودرو منتشر شد.

لنسر همه چیز تمام آمد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، جدیدترین شماره از هفته نامه خودرو امروز را با بررسی ابهام خصوصی یا دولتی بودن دو خودروساز یزرگ ایران آغاز می کنیم و به بهانه شماره گذاری اولین میتسوبیشی لنسر 2016 توسط آرین موتور "لنسر همه چیز تمام" را با هم می خوانیم.
    در گشت و گذار بازاری این هفته سری زده ایم به راسته رادیاتور فروش ها. برسی انواع رادیاتور خودرو و فهرست قیمت آن ها مطلبی است که تحت عنوان رادیاتور ناب ایرانی منتشر شده و از اوضاع این بازار به ما خبر می دهد.
    در ادامه سفر هفتگی میان برگه های هفته نامه خودرو امروز به جهان خودرو می رسیم. در صفحه این هفته جهان خودرو با یک کامارو با قدرت کورت Z06 آشنا می شویم و "نقاب خشمگین تر کراس اوور کامپکت سوزوکی"؛ "تولد یک انگلیسی خاص"و "سوناتای 2017" را می بینیم.
    در گام بعدی سری به بازار خودروهای دسته دوم می زنیم و لیفان 620 را در این بازار بررسی می کنیم. مسابقات اتومبیلرانی سوژه صفحه دیگر این شماره است. در مطلب اتومبیلرانی این هفته با شروع خوب لوئیس همیلتون، او را تا پیروزی در مسابقات آلمان همراهی می کنیم.
    در ادامه به انتخاب بین دو گزینه چزی آریزو 5 و رنو سیمبل می پردازیم و سری هم به سدان همچنان پرطرفدار بازار خودروهای لوکس ایران، مرسدس بنز E250 می زنیم.
    طرفداران خودروهای سنگین هم می توانند در مطلب این هفته با جدیدترین های دنیای خودروهای سنگین آشنا شوند.
    در صفحه بعدی با "یاری گرفتن از بزرگان" با خودروهای مشهوری که به بازاریابی محصولی دیگر کمک کردند، آشنا خواهیم شد.
    و همچون روال هر هفته با آچار به سراغ یک بخش خودرو می رویم تا آن را از نزدیک بشناسیم. این بار قرعه به نام شاسی و انواع آن از نظر ساختار افتاده است.موضوع دیگر در بخش بررسی مسائل فنی عیب یابی سیستم باک و بازیابی بخار بنزین است.
    در کنار شماره 305 هفته نامه خودرو امروز، ضمیمه خودرو امروز پلاس هم به دست علاقمندان خواهد رسید. این ضمیمه که این بار با موضوع بررسی خودروهای شاسی بلند منتشر شده موضوعاتی مانند "بررسی چانگان CS35 صفر کیلومتر در برابر جک S5 و سوزوکی گرند ویتارا"؛ "مقایسه سانگ یانگتیوولی در برابر رنو داستر"؛ "بررسی 75 سال تولید خانواده جیپ رنگلر"؛ "قدرتمندترین شاسی بلندهای تا 200 میلیون تومانی بازار"؛ "گذری بر بازار دست دوم نیسان مورانو"؛ "اولین تست بین المللی رنو کولئوس نسل دوم در فرانسه"؛ "آشنایی با سیستم های پرطرفدار در خودروهای معروف دنیا" و ده ها موضوع خواندنی دیگر را بررسی خواهد کرد.
    شماره 305 هفته نامه خودرو امروز و شماره 7 ضمیمه شاسی بلند این هفته نامه را از روز شنبه 16 مرداد از روزنامه فروشی های سراسر کشور بخواهید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو