فونیکسریمکسبهتام

فرمانده انتظامی ایلام خبر داد:

تشکیل قرارگاه امام علی (ع) برای نظارت بر تردد زائران اربعین

عصر خودرو- فرمانده انتظامی ایلام از تشکیل قرارگاه اربعین برای نظارت دقیق بر نحوه تردد زائران در ایام اربعین حسینی در حوزه سرزمینی ایلام خبر داد.

تشکیل قرارگاه امام علی (ع) برای نظارت بر تردد زائران اربعین
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو»به نقل از مهر، سردار نورعلی یاری ظهر یکشنبه در نشست خبری اظهار داشت: کمیته های تخصصی این قرارگاه نیز مشخص و در حوزه های امنیتی و ترافیکی نیز وظایف همه ارگان ها مشخص شده است.

    وی افزود: نیروی انتظامی نیز در تلاش است با همراهی استانداری، فرمانداری، شهرداری ها، اداره راه و شهرسازی، هلال احمر و سازمان پایانه ها شرایط را فراهم کند تا زائران در کمال آسایش و آرامش به این سفر معنوی مشرف شوند.

    فرمانده انتظامی ایلام در بخش دیگری از سخنان خود تامین امنیت تفرجگاه ها و بوستان ها و برخورد قاطع با افرادیکه برای نوامیس مردم مزاحمت ایجاد می کنند را از رویکردهای پلیس برشمرد و ادامه داد: طی روزهای گذشته در شهرستان دره شهر برخی افراد اقدام به اسیدپاشی روی خودروهای شهروندان کرده بودند که با تلاش عوامل انتظامی و اطلاعاتی چهار نفر در این خصوص دستگیر شدند که مشخص شد انگیزه خاصی پشت این موضوع نبوده و دستگیرشدگان نیز تحویل مراجع قضایی شده اند.

    یاری تاکید کرد: میزان وقوع سرقت در این استان از ابتدای امسال تاکنون در مقایسه با مدت مشابه پارسال هشت درصد کاهش یافته ضمن اینکه 24 درصد میزان شرارت و زورگویی نیز کاهش یافته و پلیس راهور استان نیز 500 دستگاه خودرو را که اقدام به مزاحمت کرده یا در وضعیت ظاهری خودرو تغییراتی ایجاد کرده بودند، روانه پارکینگ کرده است.

    وی با اشاره به اجرای طرح ثبت تخلفات رانندگی با دوربین در سطح شهر ایلام گفت: تخلفات ثبت شده بیشتر در حوزه تخلفات ساکن بوده و طرحی نیز به منظور ایجاد محدودیت برای تردد خودروهای شخصی در هسته مرکزی شهر از ابتدای مهرماه در دست تدوین است.

    فرمانده انتظامی ایلام افزود: یکی از برنامه های پلیس برای کاهش تشکیل پرونده در کلانتری ها ایجاد مراکز مشاوره است که باعث شده 75 درصد پرونده ها در کلانتری ها از طریق مشاوره حل و فصل شود

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۵
        • خودروامروز ۶۷۴
        • خودرو امروز ۶۷۳
        • خودرو امروز ۶۷۲
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        آخرین بروزرسانی ۱۴ ساعت پیش
        آرشیو