فونیکسریمکسبهتام

معاون امور اجتماعی بهزیستی خبر داد:

موافقت بهزیستی با راه‌اندازی مهدکودک در مترو

عصر خودرو- معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور ضمن اشاره به پیشنهاد مدیرعامل شرکتمترو تهران جهت راه اندازی مهدکودک در ایستگاه‌های مترو، گفت: با کلیات این پیشنهاد موافق هستیم و درحال حاضر این طرح در حال بررسی است.

موافقت بهزیستی با راه‌اندازی مهدکودک در مترو
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو»به نقل از ایسنا ،حبیب الله مسعودی فرید ضمن تاکید بر آنکه برای راه اندازی مهد کودک در ایستگاه های مترو نیاز است تا جزئیات این طرح مورد بررسی قرار گیرد، گفت: حدود یک هفته است که این پیشنهاد از سوی شرکت بهره‌برداری مترو تهران به بهزیستی ارائه شده و در حال بررسی جزئیات آن هستیم.

    وی افزود: در حال حاضر تنها از کلیات این طرح مطلع بوده و با آن موافق هستیم ولی برای چنین اقدامی نیاز است تا فضای فیزیکی، امنیت کودکان، صلاحیت مسئولان این مراکز برای نگهداری از کودکان و... به دقت مورد بررسی قرار گیرد.

    معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور در ادامه با تاکید بر آنکه بهزیستی اغلب در روستا، مناطق حاشیه ای و مناطق نیازمند اقدام به تاسیس مهد کودک دولتی کرده و عمدتا سایر مراکز به شکل غیر دولتی هستند، گفت: شرکت بهره‌برداری مترو تهران نیز برای تامین اعتبار این طرح اعلام آمادگی کرده است.

    فرید همچنین گفت: به نظر می آید که ایستگاه های اصلی و مادر محل مورد نظر راه اندازی این مراکز باشند؛ زیرا امکانات ایستگاه ها در این باره بسیار مورد اهمیت است.

    به گزارش ایسنا؛ چندی پیش مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران با بیان آنکه تعداد زیادی از زنان کشور در حال حاضر دانشجو و یا شاغل هستند و هر روز با مترو به محل فعالیت خود تردد می کنند و مترو در خط 5 میزبان بانوان زیادی است که از استان البرز برای تحصیل و کار به تهران می آیند و اگر امکاناتی برای فرزندان آنان در مترو قرار داشته باشد، تردد آنان راحت تر و فعالیت آنان در محل کار و تحصیل تسهیل می شود، پیشنهاد احداث مهد کودک در ایستگاه های مترو را داد و تاکید کرد که مترو تهران آمادگی احداث مهدهای کودک با شرایط مختلف در ایستگاه های پرتردد مترو را دارد و در صورت تمایل سازمان بهزیستی کشور می‌توانند با اینکار فرصت های برابری برای زنان در زمینه شغلی و تحصیلی را فراهم آورند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو