فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر اردبیل اعلام کرد؛

امدادرسانی به ۴۴۳ حادثه دیده در جاده‌های اردبیل

عصر خودرو- مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل از امدادرسانی به ۴۴۳ حادثه دیده در جاده‌های استان از ابتدای سال جاری خبر داد.

امدادرسانی به ۴۴۳ حادثه دیده در جاده‌های اردبیل
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»به نقل از مهر ،بهرام غیبی تصریح کرد: در پنج ماهه نخست سال جاری 141 حادثه جاده‌ای و کوهستان به هلال‌احمر استان انعکاس یافته که از این تعداد 127 حادثه جاده‌ای است.

    وی افزود: در حوادث جاده‌ای 443 نفر حادثه دیده داشتیم که از این تعداد به 140 نفر امدادرسانی شده است؛ بطوریکه 86 نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند و 54 نفر نیز به صورت سرپایی درمان شدند.

    مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان به اعزام 134 تیم امداد و نجات در حوادث جاده‌ای اشاره کرد و افزود: تیم‌های امداد و نجات در این مدت از 107 دستگاه آمبولانس و 27 دستگاه خودرو ست نجات برای امدادرسانی استفاده کردند.

    وی با بیان اینکه از 27 دستگاه خودرو ست نجات، 23 مورد در عملیات رهاسازی استفاده شده است، تصریح کرد: در طول عملیات امداد و نجات جاده‌ای 404 امدادگر در عملیات مشارکت داشتند.

    غیبی با اشاره به حضور مداوم نیروهای امدادی در جاده‌های اردبیل اضافه کرد: زمان حضور نیروهای امدادی در جاده‌های استان مطابق با استانداردها است.

    مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان تأکید کرد: در طول تعطیلات تابستانی نیز نیروهای امدادی در پایگاه‌های جاده‌ای مستقر بوده و آماده خدمت‌رسانی هستند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط