فونیکسریمکسبهتام

روح ب ام و در کالبد پورشه به ایران می آید

عصر خودرو: سیصد و هفتمین شماره از هفته نامه خودرو امروز به همراه هشتمین شماره از ضمیمه خودرو امروز پلاس راننده منتشر شد.

روح ب ام و در کالبد پورشه به ایران می آید
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، در اولین صفحه از خودرو امروز این هفته پای گفت و گو با معاون امور صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص حضور پژو در ایران می نشینیم. صالحی نیا در این گفت و گو معتقد است که پژو ضرری به صنعت خودرو ایران نزده است.
    در همین صفحه با خبر ثبت سفارش 2 مدل از محصولات PGO فرانسه، از آمدن روح ب ام و در کالبد پورشه به بازار ایران مطلع می شویم و با بررسی ورود خودروها به مناطق آزاد، خبر ورود مرسدس بنز CLS400 به ایران را می خوانیم.
    در صفحه بعدی گشت و گذاری خواهیم داشت در جهان خودرو. در جهان خودروی این هفته "بازگشت دوباره ب ام و سری 8"، "قدرتمندترین رنج رور تاریخ"، "حس و حالی کلاسیک تر برای پورشه نوستالژیک"، " نسل جدید سیویک هاچ بک"، "افسون چوب با رولزرویس یک میلیون دلاری" و نسل جدید بسترن BF50 هم آمد" را خواهیم خواند.
    "با پروفی – کار قدرت موتور را حس کنید" گزارش خودرو امروز از بزرگترین جشنواره شرکت تولیدی روغن های روان ساز دماوند با برند پروفی – کار را می خوانیم.
    در گام بعدی با "بازی با حروف به سبک تویوتا" تویوتا پرادو را بیشتر خواهیم شناخت و با "بازاری در چنگال اژدها" راهنمای خرید شاسی بلندهای صفر کیلومتر و دسته دوم بازه قیمتی 80 تا 100 میلیونی را خواهیم خواند.
    "کوچک دوست داشتنی" هم آزمایش رانندگی با مرسدس بنز CLA180 دیزل در استانبول است که این هفته با آن ملاقات خواهیم داشت. آزمایش فنی بعدی هم به با عنوان " تاخت و تاز پایان ناپذیر یک شیر پیر" به پارس LX مجهز به پیشرانه TU5 می پردازد.
    " کدام خودروهای ایرانی به طور تعجب آوری برای ساکنان خارج از ایران جذاب هستند"، "موزه خودر شانگهای"، "مکثی بر عجایب" و "ماجرای قیمت 800 هزار تومانی هیوندای اکسنت" را در آینه بغل این هفته خواهیم دید و "چهار راه سیتروئن در ایران" بررسی 4 محصول جدید سیتروئن برای بازار کشورمان را ارائه خواهد داد.
    و در آخر با "نسیم رادیاتور" به عیب یابی سیستم فن رادیاتور می پردازیم.
    در هشتمین شماره از ضمیمه راننده خودرو امروز پلاس هم که از روز شنبه 30 مرداد به همراه هفته نامه در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت، مطالبی نظیر "رقابت 6 و 8 در کلاس 500 اسبی ها"، "سنگین های هزاره سوم"، "آریسان صفر کیلومتر بخریم یا وانت مزدای 2000 کار کرده؟"، "بررسی برترین ادوات مهندسی – رزمی ناوگان زرهی ارتش های دنیا"، "کالبدشکافی خودروبرهای امداد"، "اولین تجربه رانندگی با سیسو پلار"، "بررسی و تست کشنده سایپا دیزل کاره 2×4"، "مقایسه 8 وانت بار کاربردی محدوده 50 الی 60 هزار دلار در بازار جهانی" و ده ها مطالب خواندنی دیگر را مطالعه خواهیم کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو