فونیکسریمکسبهتام

جیب بر را شناسایی کنید؛

تعقیب دزد بی آر تی ۲ کیلومتر با پای پیاده

عصر خودرو- دزد بی آر تی دست به دزدی زد اما هرگز فکرش را هم نمی کرد مالباخته تا کیلومترها دنبالش بدود و او را دستگیر کند.

تعقیب دزد بی آر تی ۲ کیلومتر با پای پیاده
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از مهر، ساعت نه و نیم شب 24 مردادماه یک فقره دستگیری سارق، در محدوده ایستگاه اتوبوس خط بی آر تی به کلانتری 115 رازی اعلام شد.

    با حضور ماموران کلانتری در محل، یکی از شهروندان با مراجعه به ماموران اعلام کرد فردی گوشی تلفن همراه و کیف پولش را به شیوه جیب بری سرقت کرده که در ادامه متوجه این موضوع شده و ضمن شناسایی سارق، با کمک بستگانش و طی یک تعقیب و گریز موفق به دستگیری شخص سارق شده است.

    با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع جیب بری و به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه 11 تهران، پرونده برای رسیدگی در اختیار پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

    شاکی پس از حضور در پایگاه هشتم پلیس آگاهی در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: روز حادثه در اتوبوس بی آر تی مسیر خاوران - آزادی به همراه تعدادی از بستگان داخل اتوبوس بودیم که ناگهان متوجه سرقت گوشی تلفن همراه و مبلغ 250 هزار تومان پول همراه شوهرخواهرم شدیم. به محض اطلاع از سرقت، ناگهان متهم اقدام به فرار از داخل اتوبوس کرد. به تعقیب وی پرداختیم و پس از حدودا دو کیلومتر تعقیب و گریز با پای پیاده، سرانجام موفق به دستگیری دزد شدیم که خودش را در تاریکی شب در پشت یک ماشین پارک شده در کناره خیابان مخفی کرده بود. در همان بازرسی اولیه متهم توسط ماموران کلانتری، گوشی تلفن همراه من نیز از متهم کشف شد.

    با آغاز تحقیقات از متهم به نام سعید 55ساله وی به ده ها مورد جیب بری و سرقت گوشی های تلفن همراه از مسافران اتوبوس های بی آر تی به ویژه در خطوط «خاوران – تهرانپارس« و «راه آهن – تجریش» و فروش گوشی تلفن همراه مسروقه جهت تأمین هزینه مواد خود اعتراف کرد.

    در بررسی سوابق متهم سعید نیز مشخص شد که وی از سال 1366 تاکنون، دارای 12 فقره سابقه دستگیری به اتهام ارتکاب جرایم مرتبط با سرقت و موادمخدر است و به مصرف شدید موادمخدر از نوع هروئین نیز اعتیاد دارد.

    سرهنگ کارآگاه حمدالله علیزاده، رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با توجه به اعتراف صریح متهم به ده ها سرقت به شیوه جیب بری، شناسایی تعدادی از مالباختگان، سوابق متعدد متهم در ارتکاب جرایم مختلف به ویژه سرقت و به جهت شناسایی سایر شاکیان، دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم از سوی مقام محترم قضایی صادر شده است. به همین منظور از کلیه کسانی که موفق به شناسایی تصویر متهم شدند دعوت می شود تا برای پیگیری شکایات خود به نشانی پایگاه هشتم پلیس آگاهی در میدان حـر – انتهای خیابان 12 فروردین مراجعه کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو