فونیکسریمکسبهتام

جمالی بیان کرد:

افزایش توان رقابتی خودروسازان با حمایت صنعت بیمه و بانک

عصر خودرو- جمالی در نخستین نشست هم اندیشی گروه سایپا با مدیران شرکت های بیمه ای گفت: با حمایت مناسب بیمه ها و بانکها ، صنعت خودرو از توان رقابت بالایی در عرصه بین المللی برخوردار خواهد بود.

افزایش توان رقابتی خودروسازان با حمایت صنعت بیمه و بانک
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۲:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از سایپا نیوز، نخستین نشست هم اندیشی گروه خودرو سازی سایپا و شرکت های بیمه ای همزمان با آغاز هفته دولت با حضور دکتر مهدی جمالی مدیر عامل گروه خودرو سازی سایپا، مدیران عامل شرکت های بیمه ایران، رازی، ما و بیمه پارسیان، مدیران عامل و مدیران ارشد شرکت های گروه سایپا و شرکت های بیمه ای در هتل آکادمی برگزار شد.

    براساس این گزارش مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا تغییر نگرش از "بنگاهداری" به "رفاه و رضایت مشتریان" را لازمه موفقیت همه صنایع خدماتی دانسته و تاکید کرد احترام به مشتریان مقدم بر همه موضوعات است.
    جمالی اظهار کرد: شرکت های خودرو ساز و شرکت های بیمه در کنار هم می‌توانند در ارائه خدمت رسانی بهتر به مشتریان در مسیر رشد و تعالی ارزشمند گام بردارند.

    جمالی گفت: وظیفه همه بنگاه های خدماتی، خدمت‌رسانی به ذی‌نفعان است و مشتریان اصلی‌ترین ذی نفعان‌ قلمداد می‌شوند؛ عمده خدماتی که صنایع بیمه‌ای ارائه می‌دهند با خودروسازی‌ها همپوشانی دارد و اگر بتوانیم نقش این همپوشانی در ارائه بهتر خدمات را بپذیریم، قادر خواهیم بود با حمایت و هم افزایی میان هر دو صنعت، خدمات بهتری به مشتریان و ذی نفعان ارائه دهیم.

    مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا افزود: تعدد مشکلات سال های اخیر باعث شد نوع نگاه مدیران تغییر کند. مشکلات اقتصادی در چند سال گذشته باعث شد که قوی ترین مدیران ما نیز تنها نگاه بنگاهداری داشته باشند و همین که بتوانند بنگاه خود را از تهدیدها نجات دهند، نشان از توانایی آنها تلقی شود.

    جمالی ادامه داد: در چند سال گذشته با وجود رکود و تحریم های بی سابقه ای که بر صنعت کشور گذشت، بنگاه هایی مثل سایپا و شرکت‌های بیمه ای، همین که توانستند با تدبیر درست این  بحران را مدیریت کنند، کار بزرگی انجام داده‌اند. ولی نباید اصل وظایف خود را فراموش کنیم و همواره خدمات رسانی مناسب برای ایجاد آسایش و کسب رضایت مشتریان باید سرلوحه کار همه قرار گیرد.

    وی بیان کرد: نیاز است صنعت خودرو سازی و بیمه در شرایط کنونی با همفکری و همیاری بیش از پیش در چارچوب های مشترک، همکاری های جدیدی انجام دهند و در تولید بسته های خدماتی جدید در راستای جلب رضایت مشتری گام بردارند؛ سایپا به عنوان خودرو ساز، وظیفه خود می داند که علاوه بر افزایش تیراژ تولید در افزایش آسایش، ایمنی و رضایت مشتری نیز برنامه های جدیدی را ارائه کند.

    مدیرعامل گروه سایپا افزود: وظیفه‌ اصلی تمامی بنگاه های خدماتی ایجاد آسایش برای مشتریان که آحاد مردم هستند است و احساس می‌کنم در همه زمینه ها این خدمت رسانی ناقص مانده است.

    مدیرعامل گروه سایپا اضافه کرد: سال گذشته بابت این کوتاهی از مردم عذرخواهی کردم، چون کسی که خودرو می خرد، انتظار خدمات رسانی مناسب دارد و در گذشته این امر با قصور همراه بوده است. این موضوع در بیمه‌ها و بانک‌ها هم به همین منوال است و امیدوارم این نگاه تغییر کند.

    جمالی به مشکلات گذشته اشاره و  تصریح کرد: هدف صنایع بیمه،خودروسازی و بانکداری باید ایجاد آسایش روانی مردم باشد، باید ببینیم آیا خدمات مناسبی برای تحقق این آسایش را فراهم کرده‌ ایم یا خیر؛ قبول دارم طی سال های گذشته کوتاهی هایی بوده است.  به دلیل مشکلاتی که وجود داشت، خودرو را با تاخیر به مشتری تحویل می دادیم، ولی می‌خواهیم که این روند تغییر یابد و در راستای رفاه مشتری گام های بهتری برداریم.

    مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا افزود: متاسفانه سال گذشته در سایپا مشکلات مالی زیادی داشتیم  و  از نظر حقوق صاحبان سهام، منفی شده بودیم. از طرفی با کمپین هایی که وجود داشت، انصرافی ها  بسیار زیاد شده بود؛ ولی خوشبختانه امروز در وضیعت بسیار مناسبی قرار داریم و به لطف خدا توانستیم رکورد تولید 50 هزار دستگاه خودرو در ماه را بشکنیم.

    جمالی تاکید کرد: با اطمینان می گویم اگر بتوانیم صنعت خودرو را حمایت کنیم، این صنعت آماده خیزش و جهش است.

    مدیرعامل گروه سایپا ادامه داد: توان فنی و تخصصی بالایی در کشور وجود دارد و پتانسیل های دانشگاهی خوبی داریم. مهندسان زیادی در کشور وجود دارند که اگر بانک‌ها و بیمه‌ها حمایت‌های مناسبی داشته باشند، این فرصت وجود دارد که در صنایع ما توان رقابت بین‌المللی ایجاد شود. ما می‌توانیم تولید کننده دانش فنی اقتصادی باشیم چرا که مغز های توانمندی در کشورمان وجود دارد.

    جمالی گفت: انشالله در همایش بعدی بین بیمه‌ها، دانشگاه‌ها و مراکز علمی تعامل بسیار خوبی ایجاد شود تا بتوانیم با ارائه طرح‌های نوین و خلاقانه به مردم خدمت کنیم و اگر اصل را بر روی خدمتگذاری قرار دهیم، مسئولان هم ما را حمایت خواهند کرد.

    شایان ذکر است مدیران عامل شرکت های بیمه ای حاضر در این نشست با بیان دیدگاه ها و نظرات خود در راستای چگونگی همکاری و ارائه خدمات بهتر به مشتریان، برنامه های خود را در این خصوص بیان کردند.

    در پایان مراسم از مدیران عامل شرکت های بیمه ایران، رازی ، ما و پارسیان تقدیر شد و تفاهم نامه ای برای توسعه همکاری مشترک به امضاء مدیران عامل شرکت های بیمه گر و مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا رسید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو