فونیکسریمکسبهتام

۵ کشته و ۹ مجروح در سوانح جاده‌ای روز گذشته

عصر خودرو- حفظ سرعت مطمئنه، نکته ای است که بسیاری از رانندگان آن را جدی نمی گیرند و رعایت نکردن آن ظرف ٢٤ ساعت گذشته، جان ٥ نفر از هم وطنانمان را گرفته است.

۵ کشته و ۹ مجروح در سوانح جاده‌ای روز گذشته
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایلنا، رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره تصادف اول گفت: واژگونی سواری زانتیا در استان سیستان و بلوچستان منجر به حریق خودرو و کشته شدن یک نفر و مجروح شدن ٣ نفر شده است.علت این تصادف که ساعت ١٣ دیروز در محور ایرانشهر-بم کیلومتر ١٩٥ اتفاق افتاده، تخطی از سرعت مطمئنه بوده است.

    سرهنگ رحمانی با اشاره به دومین تصادف روز گذشته، اظهار کرد: در این تصادف یک دستگاه  سواری پژو پارس بوده در استان خراسان جنوبی واژگون شد.

    وی با بیان اینکه این تصادف ساعت ١٥:٤٦ دیروز در محور روستایی نوغاب به کرغنج کیلومتر ٥٦ اتفاق افتاده، گفت:" علت این حادثه نیز تخطی از سرعت مطمئنه بوده است." متاسفانه دراین حادثه هم یک نفر کشته داشته و ٤ نفر مجروح شده اند.

    رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با تاکید براینکه ساعت 17 روز گذشته ، یک دستگاه پژو ٤۰٥(تاکسی) و سواری پروتون با یکدیگربرخورد کردند که علت آن انحراف به چپ پژو 405 بوده است، عنوان کرد: این تصادف در محورمبارکه به مجلسی کیلومتر ٤۰ در استان اصفهان روی داده و منجر به کشته شدن ٢ نفر و مجروح شدن ٣ نفر شده است.

    سرهنگ رحمانی ادامه داد: چهارمین تصادف، ساعت ٢١ دیشب روی داد که این بارهم واژگونی وسیله نقلیه به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه جان ٣نفر را گرفته و ٢ نفرنیز مجروح شده اند. این حادثه برای سواری پژو ٤۰٥ در محور اتوبان مشهد-سرخس کیلومتر ١٢ در استان خراسان رضوی اتفاق افتاده است.

    وی در پایان گفت: اگر راننده های پژو ٤۰٥، پژو پارس و زانتیا، خودخواهی را کنار گذاشته و با رعایت سرعت مطمئنه کمی هم به فکر جان باقی سرنشینان بودند، امروز نه ٥ نفر از حق حیات محروم بودند و نه ٩ نفر دیگر سلامتی شان دچار مشکل شده بود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو