فونیکسریمکسبهتام

در آزاد راه همدان - ساوه

پرت شدن دختر هشت ساله از شیشه عقب خودرو، سبب مرگ وی شد

عصر خودرو- رئیس پلیس راه استان همدان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته، سه نفر در جاده های همدان کشته شدند که پرت شدن دختر بچه هشت ساله از شیشه عقب خودرو ۴۰۵ به علت نبستن کمربند ایمنی و کشته شدن وی، دردناکترین حادثه دیروز بود.

پرت شدن دختر هشت ساله از شیشه عقب خودرو، سبب مرگ وی شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از خبرآنلاین، سرهنگ رضا عزیزی، رئیس پلیس راه استان همدان، طی گفتگویی با خبرنگار خبر آنلاین در همدان با اعلام مطلب فوق افزود: براثر بروز سه سانحه در جاده های برون شهری استان در 24 ساعت گذشته، سه نفر فوت و 2 نفر مجروح شدند

    وی خاطرنشان کرد: بعلت واژگونی یکدستگاه خودروی 405 در ساعت 14 روز گذشته در آزاد راه همدان - ساوه دختر هشت ساله به علت نبستن کمربند ایمنی جان خود را از دست داد.

    سرهنگ عزیزی یادآور شد: خستگی و خواب آلودگی راننده منجر به انحراف خودرو از مسیر اصلی و واژگونی خودرو در 2 کیلومتری عوارضی همدان ساوه شد و بر اثر واژگونی خودرو دختر هشت ساله از شیشه عقب وسیله نقلیه به بیرون پرتاب شده و بر اثر برخورد سر با سطح جاده در دم جان باخت.

    وی تاکید کرد: خانواده ها نباید افراد را در صورت خستگی و خواب الودگی مجبور به رانندگی کنند چون این اصرار دلیل اصلی اکثر تصادفات و واژگونی در جاده های استان می باشد.

    عزیزی افزود: سرنشینان صندلی عقب وسایل نقلیه در بیشتر مواقع از کمربند ایمنی استفاده نکرده در صورتی که بستن کمربند ایمنی توسط تمامی سرنشینان در جاده های برون شهری الزامی است.

    وی در ادامه با اشاره به 2 تصادف فوتی دیگر اظهار داشت: همچنین 2 سانحه فوتی دیگر که در جاده های برون شهری این استان رخ داد 2 کشته و یک مجروح به همراه داشت.

    رئیس پلیس راه همدان گفت: بر اثر انحراف به چپ یکدستگاه موتورسیکلت در جاده کنگاور - تویسرکان راکب موتورسیکلت در زیر چرخ های کامیون کاملا له شد.

    سرهنگ عزیزی افزود: همچنین واژگونی خودروی پراید در جاده همدان - ملایر منجر به مرگ راننده و مجروحیت سرنشین دیگر این خودرو شد.

    بر اساس این گزارش، نبود گاردریل و افتادگی شانه راه در بعضی از جاده های استان همدان موجب واژگونی اکثر رانندگان ناشی و خواب آلوده شده، که امید است مدیران راهداری در این خصوص چاره اندیشی کنند تا در روزهای آخر شهریور ماه که مصادف با پیک ترافیکی در جاده های استان هستیم از سوانح بیشتر، پیشگیری شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو