فونیکسریمکسبهتام

معاون نظارت شورای اسلامی شهر تهران:

برنامه ششم توسعه عقبگرد در حوزه حمل و نقل عمومی است

عصر خودرو- معاون نظارت شورای اسلامی شهر تهران گفت: عدم توجه به «گسترش حمل و نقل عمومی» و «نوسازی بافت های فرسوده» از جمله نقایص برنامه ششم توسعه و نمونه بازگشت به عقب در قانونگذاری است.

برنامه ششم توسعه عقبگرد در حوزه حمل و نقل عمومی است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، عباس جدیدی افزود: از هر سه نفر جمعیت کشور، دو نفر در شهرها و کلان‌شهرها زندگی می کنند و در این میان، 10 درصد جمعیت کشور در تهران سکونت دارند و 20 درصد کل تولید ناخالص داخلی کشور نیز در این کلان شهر و اطراف آن حاصل می شود.

    وی با اعلام این که اکنون در بزنگاه تصویب برنامه ششم توسعه قرار داریم و از برنامه ای با این اهمیت، انتظار می رود موضوع مهم نقش کلان شهرها و جایگاه مدیریت شهری را مورد توجه قرار دهد، تأکید کرد: این در حالی است که دولت در برنامه ششم توسعه با نگاه تهدید انگارانه به مدیریت شهری، سعی در تحدید این نهاد دارد.

    معاون نظارت شورای اسلامی شهر تهران در پایان با تأکید بر این که دولت قصد دارد کمبود منابع خود برای عمل به تکالیف در برابر شهرهای کوچک را از محل تضییع حقوق قانونی شهروندان تهران و سایر شهرهای بزرگ کشور جبران کند، خاطرنشان کرد: دولت در حالی شعار تمرکززدایی را سر می دهد که تمرکزگراترین برنامه را ارائه نموده است.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط