فونیکسریمکسبهتام

جدیدترین مینی‌های تویوتا رونمایی شد (+عکس)

عصر خودرو: این خودروها به زودی در ۲۱۱ نمایندگی فروش در ژاپن با قیمت تقریبی ۱۲ تا ۱۶ هزار دلار فروخته خواهند شد.

جدیدترین مینی‌های تویوتا رونمایی شد (+عکس)
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۶:۰۰

به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از عصرایران ،اگر شما در آمریکای شمالی خواهان خرید یک خودروی هاچ‌بک کوچک و مد روز باشید، قطعا "مینی"، فیات 500 یا بیتل فولکس‌واگن یکی از انتخاب‌های شما خواهد بود. اما اگر در این سمت دنیا و در کشوری مانند ژاپن زندگی کنید، تویوتا به شما "پیکسی جوی" را ارائه می‌دهد.

آخرین مدل‌های "کی" Kei تویوتا با نام "پیکسیس جوی" مستقیما به منظور رقابت با اتومبیل های "ان- وان" هوندا ساخته شده‌اند. این خودروها دارای ظاهری جمع و جور و مطابق با استانداردهای مد روز هستند.

این خودروها در سه ساختار متفاوت ساخته می‌شوند که همگی با یک ساختار دوست داشتنی، شباهت‌های ظاهریشان را حفظ کرده‌اند. مدل‌های C پیکسیس جوی‌ها کمی بلندتر از دیگر مدل‌ها بوده و ظاهر خشن‌تری دارند. اما مدل های F پیکسیس جوی کمی ظریف‌تر به نظر می‌رسند و شاید بزرگتر باشند. در مقابل پیکسیس جوی‌های مدل S نیز کمی اسپورت‌تر به نظر می‌رسند.

هر کدام از این خودروها ضربه گیرها، سپرها، گلگیرها، پنل‌های درونی و چرخ‌های مدل خودر را دریافت می‌کنند.

با توجه به تریم انتخابی، پیکسیس جوی قدرت خود را از یک موتور 660 سی‌سی با محرک چرخ‌های جلو دریافت می‌کند. موتورهای توربوشارژ در نسخه های F و C ارائه می‌شوند و در مدل‌های S اسپورت نیز به صورت استاندارد شاهد قابلیت محرک تمام چرخ خواهیم بود. این قابلیت به عنوان یک گزینه در محدوده این خودروها ارائه می‌شود.

این مدل‌های "جوی" به محدوده دیگر پیکسیس‌های تویوتا خواهد پیوست که شامل اتومبیل‌های پیکسیس اسپیس، مینی‌ون‌های پیکسیس مگا، ون‌های پیکسیس، تراک‌های پیکسیس و هاچبک‌های پیکسیس اپوک می‌شود.

تمامی این خودروها محصول شرکت "دایهاتسو" هستند که اخیرا در همکاری ویژه با تویوتا مهارت‌های خود را در ساخت خودروهای کوچک نشان داده‌اند.

این خودروها به زودی در 211 نمایندگی فروش در ژاپن با قیمت تقریبی 12 تا 16 هزار دلار فروخته خواهند شد. این خودرو در تریم‌های متفاوت و در رنگ‌های زیاد تولید و ساخته خواهد شد.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
      آرشیو