فونیکسریمکسبهتام

خودرو آزرا با سرعت ۲۲۰ کیلومتر بر ساعت توسط پلیس راه زنجان توقیف شد

عصر خودرو- رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: خودروی سواری آزرا که با سرعت ۲۲۰ کیلومتر در ساعت در مسیر ارتباطی زنجان در حرکت بود، توسط پلیس راه این استان متوقف شد.

خودرو آزرا با سرعت ۲۲۰ کیلومتر بر ساعت توسط پلیس راه زنجان توقیف شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو»به نقل از ایرنا ،سرهنگ علی اصغر شیرمحمدی روز شنبه گفت: عوامل پلیس راه زنجان روز گذشته /جمعه/ به منظور اعمال قانون به راننده این خودرو سواری که با سرعت بسیار بالا در کیلومتر 22 لاین شمالی اتوبان زنجان - قزوین، طی مسیر می کرد دستور ایست دادند که نامبرده بی توجه به فرمان پلیس همچنان به حرکت خود ادامه داد.

    وی اظهار کرد: این راننده خاطی که 12 میلیون ریال خلافی پرداخت نشده نیز داشت بالاخره در عوارضی این مسیر ارتباطی پر تردد توسط پلیس متوقف شد.
    شیرمحمدی افزود: ماموران پس از دریافت استعلام به جرایم پرداخت نشده توسط صاحب خودرو پی برده و طبق قانون خودرو را به منظور اعمال قانون به پارکینگ منتقل کردند.
    وی با بیان اینکه بیشتر تخلف این راننده، حرکت با سرعت بالا است، اظهار کرد: تا زمانی که صاحب خودرو نسبت به پرداخت جریمه اقدام نکند و برگ عدم خلافی را به پلیس ارائه ندهد این خودرو همچنان در پارکینگ متوقف خواهد ماند.
    خودرو آزرا برابر ماده هشت قانون رسیدگی به تخلفات راهنمایی و رانندگی از سوی پلیس راه زنجان هنگام تردد در مسیر ارتباطی این استان توقیف شده است.
    بر اساس این قانون خودروهایی که بیش از 10میلیون ریال خلافی داشته و رانندگان نسبت به پرداخت آن بی تفاوت باشند به طور خودکار از طریق سیستم، ثبت شکایت شده و پلیس موظف به توقیف آنها به منظور اعمال قانون خواهد بود.
    این شکایت نیز برای عوامل راهنمایی و رانندگی در هر نقطه از کشور که باشد قابل رویت است و ماموران در صورت مشاهده نسبت به توقیف خودرو اقدام خواهند کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط