فونیکسریمکسبهتام

سارق سریالی قطعات و لوازم خودرو در شاهرود به دام افتاد

عصر خودرو- فرمانده انتظامی شاهرود گفت: سارق سریالی لوازم و قطعات خودرو با تلاش ماموران دستگیر و اموال سرقتی کشف شد.

سارق سریالی قطعات و لوازم خودرو در شاهرود به دام افتاد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو»به نقل از ایرنا، روز سه شنبه مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان سمنان، سرهنگ غلامرضا کاظم زاده گفت: در پی اعلام 2 فقره سرقت قطعات خودرو و وسایل داخل خودرو، ماموران فعالیت خود را برای شناسایی سارق این پرونده آغاز کردند .
    وی افزود : ماموران انتظامی در حال بررسی موضوع بودند که یکی از همکاران در حالی که به اتفاق خانواده در حال گذر از خیابانی در شاهرود بود، فرد مظنونی را مشاهده می کند که با یک دستگاه پیکان وانت با پلاکی مخدوش، در حال سرقت از یک سواری پراید است.
    این مسئول انتظامی، با اشاره به استفاده این مامور پلیس از تاریکی شب برای نزدیک شدن به متهم و برداشتن شماره خودرو، به هماهنگی این مامور با مرکز فوریت های 110 پلیس اشاره و اضافه کرد: با اجرای ضربتی طرح مهار در تمامی معابر شاهرود، خودروی متهم ساعتی بعد توسط ماموران مشاهده و برای راننده دستور ایست صادر می شود .
    وی به رها کردن خودرو و فرار متهم به سمت کوچه باغ های حومه شهر اشاره و اضافه کرد : تلاش سارق فراری این بار نیز ناکام ماند و متهم 39 ساله در اقدام سریع ماموران انتظامی در حالی که قصد حمله کردن به آنها را نیز داشت ، دستگیر و به اداره پلیس منتقل شد.
    فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود به کشف و بازگرداندن اموال سرقتی از منزل متهم اشاره و تصریح کرد : متهم در بازجویی های تخصصی به جرم خود اعتراف کرد .
    تجهیز وسایل نقلیه به سامانه های امنیتی و ضد سرقت ، نگهداری خودرو و موتورسیکلت در پارکینگ و حیاط خانه، تماس با پلیس 110 در صورت اطلاع از اقدامات مشکوک، مهمترین توصیه ها یپلیس برای پیشگیری از وقوع سرقت است.
    با تلاش پلیس و ایجاد قرارگاه مقابله با سرقت، کشف سرقت در استان سمنان امسال 19 درصد افزایش یافته است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط