فونیکسریمکسبهتام

تحویل اولین سری "چانگان CS۳۵" تولید داخل به مشتریان

عصر خودرو: روز چهارشنبه هفدهم شهریور ماه در هتل المپیک تهران، مراسم ورود نسخه تولید داخل خودرو چانگان CS۳۵ به بازار توسط گروه خودروسازی سایپا برگزار شد.

تحویل اولین سری "چانگان CS۳۵" تولید داخل به مشتریان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، در طی مراسم آقای فریبرز شهباز، مدیر عامل گروه سایپا کاشان ضمن معرفی اجمالی خودرو CS35، به چگونگی فرآیند شروع تولید داخل این محصول پرداخت.شهبازی در این زمینه گفت : با توجه به تغییرات تعرفه گمرک در ابتدای سال 95 و عدم وجود مجوز برای افزایش قیمت، وزیر صنایع در توافقی با گمرک توانست این امکان را برای شرکت سایپا فراهم کند که پنجاه درصد محصول بدون پرداخت به گمرک ترخیص شده و به این صورت جبران هزینه صورت پذیرد و هیچ هزینه‌ای به مشتری تحمیل نشود.
شهباز همچنین اشاره کرد که تولید مدل دستی این خودرو نیز آغاز شده و تا هفته آتی تحویل معاونت فروش سایپا خواهد شد.
شهباز در اشاره به برنامه¬های آتی برای چانگان CS35 بیان کرد که قرار است 5500 دستگاه از این خودرو در سال 95 به تولید برسد و در سال 96 این رقم به 15 هزار دستگاه افزایش یابد و از سال 97 به سقف 20‌هزار دستگاه برسد. در رابطه با خدمات پس از فروش نیز بیان شد که تاسیس برخی از نمایندگی¬های ارائه خدمات به این محصول در دوران آماده سازی خط تولید توسط سایپا یدک صورت گرفته و سفارش گذاری قطعات یدکی آن انجام شده است. آموزش¬های لازم برای ارائه خدمات پس از فروش نیز صورت گرفته است.
در ادامه مراسم، ضمن نمایش کلیپ معرفی شرکت چانگان، آقای یوآن قائم مقام مدیرعامل شرکت چانگان ضمن سخنرانی در خصوص شرکت چانگان و پیشینه آن، از شرکت سایپا و مسئولین آن برای پروژه بومی‌سازی خودروی CS35 تقدیر و تشکر کرد و آغاز فروش این محصول را تبریک گفت.
در پایان مراسم نیز تحویل اولین نمونه¬های تولید داخل این محصول به مشتریان صورت پذیرفت.
خودرو چانگان CS35 کراس اوور جدید گروه خودروسازی سایپاست که تولید آن از تیرماه امسال آغاز شده است و با قیمت 62 الی 64 میلیون تومان در اختیار مشتریان قرار می¬گیرد.
این خودرو پیش از برگزاری این مراسم به صورت به کشور وارد و تحویل مشتریان می‌شد.

 

*عکاس : عارف منظری

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
      آرشیو