فونیکسریمکسبهتام

رئیس اداره شماره گذاری سازمان منطقه آزاد قشم:

قشم آزمونه ورود خودروهای هیبریدی می شود

عصر خودرو- رئیس اداره شماره گذاری سازمان منطقه آزاد قشم گفت: این جزیره با هدف کاهش مصرف سوخت های فسیلی و آلودگی هوا، آزمونه (پایلوت) واردات خودروهای هیبریدی می شود.

قشم آزمونه ورود خودروهای هیبریدی می شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، علی همایونی افزود: در همین چارچوب نخستین دستگاه خودرو سواری هیبریدی با 90 درصد تخفیفت در این واحد شماره گذاری شده است.
    وی اضافه کرد: همچنین یک دستگاه موتورسیکلت هیبریدی نیز پس از انجام مراحل قانونی در این واحد شماره گذاری و وارد منطقه آزاد قشم شد.
    همایونی با بیان اینکه یکی از سرمایه گذاران بخش خصوصی 50 دستگاه خودرو سواری هیبریدی خریداری کرده است که به تدریج وارد جزیره قشم می شود، افزود: هم اینک 10 دستگاه از این خودروها در نوبت شماره گذاری قرار دارد.
    رئیس اداره شماره گذاری سازمان منطقه آزاد قشم تاکید کرد: رویکرد جدید این سازمان در ارایه خدمات ویژه به واردات خودروهای هیبریدی نقش موثری در ارتقاء شاخص های محیط زیستی جزیره و منطقه ایفا می کند و می تواند الگویی برای دیگر مناطق آزاد کشور باشد.
    وی یادآوری کرد: تعاونی های مختلف حمل و نقل عمومی سراسر کشور نیز می توانند با استفاده از تخفیف ویژه شماره گذاری خودروهای هیبریدی در منطقه آزاد قشم، نسبت به ورود اینگونه خودروها از این جزیره به سرزمین اصلی اقدام کنند.
    همایونی با اشاره به حمایت های مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از رویکرد جدید سازمان در واردات خودرو، گفت: ادامه این روند می تواند به تغییر الگوی واردات خودرو در مناطق مختلف کشور منجر شود.
    به گزارش ایرنا، جزیره قشم با حدود یک هزار و 500 کیلومتر مربع وسعت به عنوان بزرگترین جزیره خلیج فارس در جنوب بندرعباس مرکز هرمزگان واقع شده است و به دلیل جاذبه های مختلف طبیعی و اقتصادی، یکی از مقصدهای مهم گردشگران داخلی و خارجی به شمار می رود.
    به اعتقاد بسیاری از کارشناسان، حفظ محیط زیست پاک جزیره قشم که به دلیل تنوع زیست محیطی و طبیعی به جزیره عجایب هفتگانه شهرت یافته است، می تواند به رونق روز افزون گردشگری در این منطقه و شکوفایی اقتصاد محلی منجر شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو