فونیکسریمکسبهتام

ساندرو بلند قامت آمد

عصر خودرو: معرفی و بررسی محصول جدید رنو در ایران و ده ها مطلب خواندنی دیگر از صنعت خودرو ایران و جهان این هفته با انتشار سیصد و دهمین شماره از هفته نامه خودرو امروز در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.

ساندرو بلند قامت آمد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، جدیدترین شماره از هفته نامه خودرو امروز همراه با اولین شماره از ضمیمه  خودرو امروز پلاس ویژه مسابقات موتور اسپرت ایران و جهان از روز شنبه 20 شهریور در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.
    مطالب این هفته را با گفت و گوی اختصاصی با رئیس هیأت عامل ایدرو در خصوص قراردادهای خارجی جدید صنعت خودرو ایران آغاز می کنیم. گزارش جامع واردات 5 ماهه خودرو به کشور؛ ابطال ممنوعیت واردات خودروهای بالای 2500 سی سی توسط دیوان عدالت اداری و تمدید طرح فروش محصولات DS دیگر رویدادهای این هفته را شامل می شود.
    نگاهی کوتاه به بازار رینگ انواع خودرو در ایران و بررسی قیمت این محصولات موضوع بازار این هفته است و "خرسی پر هیبت از نژاد چک"؛ "رخ فانتزی تر i کوچولوی هیوندای"؛ "ریو 2017، شیک و سنگین"؛ "کراس تور کوچک هوندا برای چین"و "ماستنگ های جدید شلبی" خودروهایی هستند که در صفحه جهان خودرو با آن ها ملاقات خواهیم کرد.
    "ساندرو بلند قامت" معرفی رنو ساندرواستپ وی در آستانه ورود به بازار ایران است که در کنار معرفی مشخصات فنی این محصول قیمت عرضه آن در بازار ایران را نیز شامل می شود.
    در گام بعدی سری به منطقه آزاد می زنیم و به بررسی سه هاچ بک اقتصادی و پرفروش این مناطق می پردازیم و رقابت سامورایی های کوچک اندام حاضر در این مکان ها را نیز تماشا می کنیم.
    در صفحات بعدی به رقابت رنو ساندرو اتوماتیک صفر کیلومتر با هیوندای i20 دست دوم نظری می اندازیم و توصیه های مهم کارشناسان در مورد مراقبت و نگهداری از خودروها را می خواینم.
    "کوچولوهای جدید در راه ایران" در ماکت بازی به معرفی ماکت هایی که به زودی در کشور عرضه می شوند، می پردازد و "خروس های رام در مقابل آدم فضایی ژاپنی" به ما در انتخاب میان رنو کپچر، پژو 2008 و نیسان جوک کمک می کند.
    در ادامه با تاترا فونیکس به ماشین های سنگین سری می زنیم و با نسل جدیدکشنده فریت لاینر کسکیدیا آشنا می شویم و بعد از قدم زدن در موزه  Hellenic در آتن، با کامپوزیت ها با خودروهای پیشرو در استفاده از کامپوزیت در بدنه ملاقات می کنیم.
    علاقمندان به مسایل فنی هم این هفته با گیربکس های لنکو با انتقال قدرت سفارشی آشنا می شوند و عیوب احتمالی رانندگی پرفشار را بررسی می کنند.
    اولین شماره از خودرو امروز پلاس موتور اسپرت هم با قهرمانان بازنشسته 5 خودرو موفق تاریخ رالی را معرفی می کند.
    در ادامه این ضمیمه مطالب "نقش حیاتی موتوراسپرت"؛ "آموزش اصول حرفه ای رانندگی"؛ "بررسی هزینه ها و درآمدهای یک تیم فرمول یک"؛ "تکامل به سبک فرمول یک"؛ "چگونگی شکل گیری بزرگترین فاجعه تاریخ اتومبیلرانی"؛ "نگاهی کوتاه به رقابت های جهانی Moto GP، Moto2 و Moto3"؛ " تحلیل کلی و نگاهی مختصر به مسابقات موتورسواری داخل کشور" و ده ها مطلب خواندنی دیگر در انتظار تورق علاقمندان خواهند بود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط