فونیکسریمکسبهتام

دستگیری سارق حرفه ای خودرو با ۶۷ فقره سرقت در بندرعباس

عصر خودرو- جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان از دستگیری سارق حرفه ای خودرو و قطعه ها و لوازم داخل خودرو در بندرعباس با ۶۷ فقره سرقت خبر داد.

دستگیری سارق حرفه ای خودرو با ۶۷ فقره سرقت در بندرعباس
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایرنا، سرهنگ علی اصغر خرم روی اظهار داشت: درسه ماهه گذشته سال جاری پرونده های متعددی در خصوص سرقت خودرو در سطح شهرستان بندرعباس به پلیس آگاهی ارسال شد.
    وی افزود: براساس پرونده های ارسالی، ، سارق یا سارقان با استفاده از شاه کلید، خودرو های پراید را مورد سرقت قرار داده و پس از سرقت محتویات داخل خودرو ، آن را در سطح شهر رها و مجددا خودروی جدیدی را مورد دستبرد قرار می دادند.
    سرهنگ خرم روی تصریح کرد: با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع تیمی از کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت تشکیل و پس از بررسی شیوه و شگرد به کار رفته در سرقت ها با اقدامات فنی، رد پای یک سارق را شناسایی و دستگیری وی در دستور کار قرار گرفت.
    این مقام انتظامی گفت: باهوشیاری و کنترل های انجام شده فردی حین سرقت داخل خودرو توسط ماموران کلانتری 12 شهرستان بندرعباس دستگیر شد که در بررسی های اولیه سابقه دار بودن وی محرز گشت.
    سرهنگ خرم روی خاطرنشان کرد: در تحقیقات فنی و پلیسی به عمل آمده از متهم ، وی اظهار کرده با استفاده از شاه کلیدی که در اختیار داشته اقدام به سرقت خودرو های پراید مدل پایین و فاقد سیستم بازدارنده در ساعت های خلوت روز می کرد و پس از سرقت ضبط و پخش خودروها و وسایل و لوازم قیمتی داخل آنها ، خودروها را رها می کرد.
    جانشین فرمانده انتظامی استان بیان داشت: در بازرسی از منزل متهم دستگیر شده تعداد زیادی اوراق و مدارک شناسایی از قبیل کارت ملی ، شناسنامه ، اسناد ، موبایل ، کیف و شارژر متعلق به مالباختگان کشف شد.
    سرهنگ خرم روی با اشاره به اعتراف متهم به سرقت 27 دستگاه خودرو پراید و 40 فقره سرقت داخل خودرو ، گفت: پس از بازسازی صحنه های سرقت ،مالباختگان شناسایی ، اموال مکشوفه به آنان مسترد و متهم جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط