فونیکسریمکسبهتام

۵۰۰۸ خودرو SUV جدید پژو

عصر خودرو-شرکت خودروسازی پژوی فرانسه چهره جدیدی به مدل ۵۰۰۸ خود بخشیده و قصد دارد بعد از این مینی ون مشهور خود را به صورت یک خودروی SUV روانه بازارهای جهانی کند. اقدام اخیر پژو در راستای پاسخگویی به تقاضا برای خودروهای SUV صورت گرفته و این خودروساز فرانسوی قصد دارد با معرفی ۵۰۰۸ جدید به بازار، سهم خود را از بازار رو به رشد خودروهای SUV در اروپا و سایر نقاط جهان افزایش دهد.

۵۰۰۸ خودرو SUV جدید پژو
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فرصت امروز ، در این راستا یک سخنگوی شرکت پژو اظهار داشت: «ما تصمیم گرفتیم تا مینی ون 5008 را کاملاً تغییر داده و به یک SUV تمام عیار بدل کنیم، چراکه در حال حاضر مشتریان از خودروهای SUV و کراس اوور استقبال می کنند و وجود تقاضا برای این خودروها در بازار سبب روی آوردن خودروسازان به تولید مدل های متنوعی از خودروهای SUV شده است.»

    پس از انتشار اخبار مربوط به تغییرات ایجاد شده در مینی ون 5008، پژو با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد که افزایش 110 میلیمتری طول این خودرو سبب جادارتر شدن آن و افزایش تعداد سرنشینان به هفت نفر شده است. همچنین براساس اعلام پژو دو صندلی ردیف آخر 5008 قابل جدا شدن است که این ویژگی به معنای افزایش فضای بار این خودرو است.

    شایان ذکر است 5008 از پلتفرم سری EMP2 گروه خودروسازی PSA استفاده می کند که پیش از آن در فرآیند ساخت 3008 نیز از این پلتفرم استفاده شده است.

    شرکت پژو معتقد است که SUV جدید این شرکت از برخی عناصر یک خودروی لوکس برخوردار بوده و وجود آپشن هایی نظیر ماساژور صندلی راننده و سرنشین جلو و یک سقف شیشه ای پانورامای بزرگ این خودرو را در سگمنتSUV های لوکس قرار می دهد.

    طبق اخبار منتشر شده از سوی پژو، SUV جدید این خودروساز فرانسوی به آخرین پیشرانه های دیزلی و بنزینی این شرکت مجهز خواهد شد که میزان پایین آلایندگی این پیشرانه ها از جمله ویژگی های قابل توجه آنهاست که بیانگر حرکت پژو به سوی کاهش آلایندگی خودروهای خود در راستای انطباق با قوانین زیست محیطی و سختگیرانه اتحادیه اروپا است.

    لازم به ذکر است که 5008 نخستین بار در نمایشگاه خودروی پاریس در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت و فرآیند فروش آن در بازار خودروی اروپا از اوایل بهار سال آینده میلادی آغاز خواهد شد. این در حالی است که هنوز تاریخ دقیقی درباره زمان فروش SUV جدید پژو در سایر نقاط جهان منتشر نشده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو