فونیکسریمکسبهتام

راننده بی‌احتیاط، همسر و فرزند خود را به کشتن داد

عصر خودرو- رئیس پلیس راه استان همدان گفت: بی‌احتیاطی راننده و تردد با سرعت غیرمجاز در جاده همدان به ملایر منجر به واژگونی خودروی پیکان و مرگ همسر و فرزند وی شد.

راننده بی‌احتیاط، همسر و فرزند خود را به کشتن داد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو»به نقل از خبر آنلاین از همدان ؛ سرهنگ رضا عزیزی، فرمانده پلیس راه استان طی گفتگویی با اعلام مطلب فوق افزود: این وسیله نقلیه در کیلومتر 15 جاده همدان به ملایر و نزدیک پیچ کارخانه آسفالت به خاطر سرعت بالا و ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه واژگون شد که متاسفانه همسر و فرزند این راننده در محل فوت و راننده نیز به شدت مجروح شد. وی تصریح کرد: حداکثر سرعت خودروها در معابر درون شهری توسط تابلوهای انتظامی و هشداری مشخص شده است و باید طبق آن تردد کرد.

    رئیس پلیس راه همدان تاکید کرد: محدوده ای از کیلومتر 13 جاده همدان به ملایر به عنوان نقطه حادثه خیز توسط علائم، آشکار سازی شده تا رانندگان با احتیاط بیشتری تردد کنند. سرهنگ عزیزی یادآور شد: البته این محدوده در قسمت پیچ جاده مسطح بوده در حالیکه اداره راه و شهرسازی باید با ایجاد شیب عرضی به سمت راست از واژگونی خودروها جلوگیری کند. لازم به ذکر است طی 24 ساعت گذشته و به علت واژگونی یک دستگاه خودروی سواری در جاده فرعی تویسرکان یک نفر کشته و 2 نفر نیز مجروح شدند که علت این سانحه نیز حرکت با سرعت بالا بوده است. 150 فقره سانحه رانندگی در جاده های استان همدان در پنج ماهه سال 94 رخ داد، که متاسفانه منجر به مرگ 176 نفر شد، این رقم در 5 ماهه نخست سالجاری به 137 فقره تصادف با 162 نفر فوتی کاهش یافت که شمار متوفیان هشت درصد و تعداد سوانح جاده ای 9 درصد کاهش داشته است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط