فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی:

استقرار اتوبوس در مقابل مدارس پر تردد

عصر خودرو- مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهر تهران از استقرار اتوبوس در مقابل مدارس پر تردد برای جابجایی دانش‌آموزان در آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد.

استقرار اتوبوس در مقابل مدارس پر تردد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۴:۰۰

    به‌ گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو»به نقل از  ‌ایسنا، پیمان سنندجی صبح روز شنبه در ساختمان معاونت حمل و نقل و در ستاد مهر در جمع خبرنگاران به مناسبت آغاز سال تحصیلی گفت‌: با توجه به مشکلاتی که در حوزه ناوگان داشتیم، تقویت ناوگان اتوبوسرانی در سال تحصیلی جدید به یکی از دغدغه‌های ما بدل شده بود.

    وی با بیان این که ورود اتوبوس های جدید و بازسازی اتوبوس‌های قدیمی سبب شد که ظرفیت ناوگان در مهر ماه افزایش یابد، تصریح کرد: امیدواریم که با افزایش ظرفیت ناوگان در فاصله حضور اتوبوس ها در  زمان پیک افزایش یابد تا جابه جایی مسافران با مشکل مواجه نشود.

    مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهر تهران با اشاره به این که در هنگام بازگشت و تعطیلی مدارس اقدام خوبی در این زمینه  صورت گرفته و با مدیران مدارس توافق کرده‌ایم که اتوبوس در نزدیک‌ترین ایستگاه به مدرسه مستقر شود تا در زمان تعطیلی نسبت به جابه جایی هر چه‌ سریع‌تر دانش‌آموزان اقدام کنند، اظهار کرد: امسال اقدامات خوبی در حوزه نوسازی مینی بوس های فرسوده نیز صورت گرفته و امیدواریم که با نوسازی این مینی بوس ها که نقش مهمی در تامین سرویس مدارس دارند، مشکلات مرتفع شود.

    وی با بیان این که 55 مدرسه دولتی استثنایی شهر تهران توسط 90 دستگاه ون پوشش داده شده و دانش‌آموزان استثنایی این مدارس به صورت رایگان جابه جا می‌شوند، خاطر نشان کرد: در هنگامه صبح دغدغه‌ای برای تامین ناوگان نداریم، چرا که وضعیت عادی است، اما در هنگام بازگشت ما دچار مشکلات جدی می شویم که برای مهار آن برنامه‌های جدی را در نظر گرفته‌ایم.

    سنندجی همچنین در خصوص کمبود اتوبوس در منطقه 22 تهران، ‌اضافه کرد: ظرف هفته‌ آینده خط اتوبوس آرژانتین به منطه 22 مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد و همچنین دو خط دیگر برای این منطقه پیش‌بینی کرده‌ایم که به صورت عادی به ارائه خدمات به مردم می پردازند.

    مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهر تهران در پایان از تقویت ناوگان اتوبوسرانی شهر تهران با ورود 50 دستگاه اتوبوس جدید تک کابین خبر داد و تصریح کرد: 44 دستگاه اتوبوس برقی نوسازی شده نیز طی هفته‌ آینده وارد ناوگان می‌شوند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط