فونیکسریمکسبهتام

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفت و گو با «عصر خودرو» مطرح کرد:

مجلس از قرارداد جدید رنو حمایت می کند

عصر خودرو- رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: قرارداد رنو و سازمان گسترش مورد حمایت نمایندگان مجلس خواهد بود چرا که با اجرایی شدن این قرارداد تولید کشور صادرات محور و منجر به فعال شدن صنعت قطعه سازی و صنایع کوچک وابسته به صنعت خودرو کشور خواهد شد.

مجلس از قرارداد جدید رنو حمایت می کند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۸:۰۰

    عزیز اکبریان در گفت وگو با پایگاه خبری «عصر خودرو» با بیان اینکه وزیر صنعت، معدن و تجارت بعداز دهه اول محرم گزارشی از قرارداد رنو با سازمان گسترش را ارائه خواد داد، گفت: با تماسی که با نعمت زاده وزیر صنعت ، معدن و تجارت انجام شده است و با اعلام شرایط که  این قرارداد داشته متوجه شدیم که این قرارداد برخلاف منافع ملی نیست و قراراست وی با حضور در صحن علنی مجلس توضیحات دقیق و کاملی را از این قرارداد به نمایندگان مجلس ارائه دهند.
    نماینده مردم البرز در مجلس شورای اسلامی افزود:با توجه به شرایطی که در این قرارداد گنجانده شده است شاهد ایجاد اشتغال و تقویت صنعت قطعه سازی کشور خواهیم بود.
    وی با اشاره به اینکه قرارداد رنو و سازمان گسترش مورد حمایت نمایندگان مجلس خواهد بود، ادامه داد:با اجرایی شدن این قرارداد  تولید کشور صادرات محور و منجر به فعال شدن صنعت قطعه سازی و صنایع کوچک وابسته به صنعت خودرو کشور خواهد شد.
    رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: در حال حاضر در کشور محصولاتی تولید می شود که تولید آنها به هیچ عنوان صرفا اقتصادی ندارد و از رده خارج است؛ به طور یقین  با منعقد شدن این قرارداد در آینده شاهد  محصولات  با کیفیت  خواهیم بود. 
    اکبریان تصریح کرد: این گونه قرار داده ها می تواند در کنار ایجاد اشتغال در کشور و افزایش صادرات و ارز آوری به ورود تکنولوژی  و فنا وری های روز دنیا در صنعت خودرو کشور منجر شود.
    رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت:  اگر بخواهیم در صنعت خودرو فقط متکی به تولیدات داخلی بود  به طور یقین  از تکنولوژی و فناوری روز دنیا عقب خواهیم افتاد؛ اما باید به این نکته نیز توجه داشت که صرف ورود فناوری های روز دنیا به کشور استقلال صنعتی ، خودکفایی در تولید و ایجاد اشتغال درکشور به فراموشی سپرده نشود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو