فونیکسریمکسبهتام

یراقی اعلام کرد:

ایران پایگاه صادرات خودروساز آلمانی

تولیدات مشترک افزایش می‌یابد

عصر خودرو- در حالیکه خودروسازان فرانسوی وارد بازار ایران شده‌اند، رئیس اتاق بازرگانی ایران و آلمان از قرارداد خودروسازان آلمانی با ایران برای ایجاد پایگاه صادراتی خود در منطقه خبر می‌دهد.

ایران پایگاه صادرات خودروساز آلمانی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵:۰۰

    به گزاش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، امید یراقی در خصوص ورود شرکت‌های بزرگ آلمانی به ایران، گفت: تعدادی از شرکت‌های بزرگ آلمانی مذاکرات خود را در ایران شروع کردند و بررسی‌های اولیه را هم انجام دادند و تاکنون هم شرکت‌های بزرگی از جمله خودروسازان آلمانی وارد ایران شده‌اند.

    وی با اشاره به اینکه شرکت‌های آلمانی هم از طرف دولت ایران و هم اتاق بازرگانی ایران و آلمان، تشویق به سرمایه‌گذاری در ایران می‌شوند، افزود: ما در آینده شاهد همکاری‌های بیشتری میان ایران و آلمان در همه بخش‌ها خواهیم بود و فقط موضوع کالاهای مصرفی و واردات از آلمان نیست؛ بلکه تولیدات مشترک هم انجام می‌گیرد.

    رئیس اتاق بازرگانی ایران و آلمان با تاکید بر اینکه شرکت‌های آلمانی تمایل زیادی دارند که در ایران سرمایه‌گذاری مشترک داشته باشند، اظهار داشت: شرکت فولکس واگن به عنوان یکی از بزرگترین خودروسازان جهان به صورت گسترده خودروهای خود را وارد ایران خواهد کرد.

    یراقی در پاسخ به این سوال که چه خودروهایی از این شرکت وارد ایران می‌شوند، افزود: انواع مدل‌های خودرو این شرکت از جمله پاسات و گلف به ایران می‌آیند.

    وی ادامه داد: موضوع ساخت این خودروها به صورت CKD در ایران است؛ به نحوی که خیلی از قطعات این خودروها از داخل کشور ایران تامین شده و مونتاژ می‌شود تا علاوه بر فروش در بازار ایران به کشورهای مجاور هم صادر شود.

    رئیس اتاق بازرگانی ایران و آلمان با اعلام اینکه ایران یک پایگاه برای صادرات محصولات فولکس‌واگن در منطقه می‌شود، گفت: قراردادها در این خصوص منعقد شده است و سایر شرکت‌های آلمانی هم چنین همکاری‌هایی را دنبال می‌کنند.

    یراقی با بیان اینکه مصرف‌کنندگان ایرانی توقع محصولاتی با کیفیت بالا را همیشه داشته‌اند، افزود: به دلیل اینکه محصولات آلمانی کیفیت بالایی دارند، شاهد رشد بالایی در سرمایه‌گذاری و همکاری‌های مشترک بین دو کشور خواهیم بود.

    وی تحریم‌ها را یک تجربه تلخ برای کشور دانست و اظهار داشت: اما این تجربه تلخ می‌تواند به عنوان یک راهکار برای آینده مدنظر قرار داشته باشد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو