فونیکسریمکسبهتام

۲۳هزار لیتر سوخت قاچاق در دلیجان توقیف شد

عصر خودرو- فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان از کشف و توقیف ۲۳هزار لیتر سوخت قاچاق از یک دستگاه کامیون در محورهای مواصلاتی دلیجان و دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد.

۲۳هزار لیتر سوخت قاچاق در دلیجان توقیف شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، علی هاشمی اظهار داشت: در اجرای طرح مبارزه قاطع با قاچاق کالا، روز گذشته ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان دلیجان، هنگام کنترل کامیون های عبوری در محورهای مواصلاتی  به یک دستگاه کامیون کشنده مظنون شده و آن را متوقف کردند.

    فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان ادامه داد: ماموران انتظامی پس از بازرسی از کامیون، 23 هزار لیتر نفت سفید قاچاق را کشف و توقیف کردند.

    هاشمی خاطرنشان کرد:  متهم که راننده این کامیون کشنده بود پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شد.

    برجای ماندن یک کشته بر اثر واژگونی خودرو

    بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی پژو 405 در جاده خمین- اراک، یک نفر کشته و یک نفر مجروح شد.

    در سانحه رانندگی روز گذشته که بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی پژو 405 در محور خمین - اراک رخ داد، راننده خودرو و تنها سرنشین آن مجروح و توسط نیروهای امدادی حاضر در صحنه تصادف، به بیمارستان منتقل شدند.

    بنابراین گزارش، پس از گذشت ساعاتی راننده خودرو به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان جان سپرد.

    گفتنی است علت این سانحه از سوی کارشناس تصادفات پلیس راه، عدم توجه به جلو از سوی راننده خودرو اعلام شده است.

    پلمب 3سفره خانه متخلف در اراک

    ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی، سه واحد از سفره خانه های سنتی متخلف شهرستان اراک را پلمب کردند.

    روز گذشته با هدف پیشگیری از تخلفات و جرایم صنفی و صیانت از امنیت اخلاقی، طرح تشدید کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی متخلف در سطح شهرستان اراک به اجرا گذاشته شد.

    با اجرای این طرح ماموران پلیس از تعدادی واحد های صنفی شهرستان اراک بازدید کردند که پس از ارزیابی های صورت گرفته سه واحد از سفره خانه های سنتی متخلف به علت فعالیت های غیرقانونی و عدم پایبندی به قوانین ابلاغی پلمب شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط