فونیکسریمکسبهتام

دستگیری سارقان لوازم درون خودرو در شیراز

عصر خودرو- فرمانده انتظامی شهرستان شیراز گفت: ۲سارق لوازم درون خودرو در این شهرستان دستگیر شدند و از آنان ۲۰ فقره سرقت کشف شد.

دستگیری سارقان لوازم درون خودرو در شیراز
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۰:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا  ، ماموران کلانتری 37 بهارستان در هنگام گشت زنی به یک دستگاه خوردو پراید با 2 نفر سرنشین به نام های 'م – ز' 30 ساله و 'ع – ر' 42 ساله که در حال پرسه زدن در اطراف خودروهای پارک شده بودند، شک و این خودرو را متوقف کردند.
    سرهنگ یوسف ملک زاده افزود: در بازرسی از این وسیله نقلیه، یک دستگاه پخش خودرو مسروقه کشف شد.
    وی بیان کرد: محل سکونت این 2 سارق شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی از منزل آنها بازرسی و از این مکان 2 دستگاه پخش خودرو، یک دستگاه پیکور، یک دستگاه سنگ فرز، تعدادی کیف پول و عابر بانک، یک دستگاه ساعت زنانه، تعدادی فلش مموری، 2 حلقه لاستیک خودرو و یک دستگاه ام پی تری پلیر کشف شد.
    فرمانده انتظامی شهرستان شیراز اضافه کرد: پس از تماس با شاکیانی که در یک ماه گذشته سرقت لوازم از درون وسیله نقلیه خود را به کلانتری اطلاع داده بودند، تعدادی از اموال مسروقه توسط مالباختگان شناسایی شد.
    ملک زاده گفت: تاکنون این 2 سارق به 20 فقره سرقت لوازم درون و قطعات خودرو اقرا کرده اند و تحقیقات برای کشف سرقت های احتمالی دیگر از آنها ادامه دارد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط