فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راه اردبیل خبر داد

ممنوعیت تردد خودروهای سنگین در محور اردبیل ـ آستارا

عصر خودرو- رئیس پلیس راه استان اردبیل گفت: به دلیل حجم بالای تردد در محور اردبیل ـ آستارا در مسیر رفت و برگشت، از امروز تا آخر هفته برای تردد خودروهای سنگین در این محور محدودیت ایجاد می‌کنیم.

ممنوعیت تردد خودروهای سنگین در محور اردبیل ـ آستارا
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از فارس ، سید حجت‌ فتاحی امروز اظهار کرد:‌ به دلیل حجم بالای تردد در محور اردبیل ـ آستارا در مسیر رفت و برگشت، از امروز تا آخر هفته در تردد خودروهای سنگین در این محور محدودیت ایجاد می‌کنیم.

    وی تصریح کرد: با توجه به اینکه در تعطیلات تاسوعا و عاشورای حسینی و دو روز پایانی هفته و با توجه به سفر بسیاری از هموطنانمان به اردبیل برای حضور در آیین‌های مذهبی، سنتی تاسوعا و عاشورای حسینی اردبیل، تردد هرگونه وسائط نقلیه سنگین به غیر از خودروهای حامل مواد سوختی و فاسدشدنی را از صبح تا آخر شب در جاده اردبیل ـ آستارا و بالعکس ممنوع کردیم تا خودروهای سبک تردد راحت‌تری را در گردنه حیران داشته باشند.

    رئیس پلیس راه استان اردبیل گفت: صاحبان خودروهای سنگین می‌توانند از مسیرهای جایگزین برای تردد استفاده کنند که با حضور پلیس این اعمال محدودیت‌ها از امروز آغاز شده است.

    فتاحی با بیان اینکه تمام اکیپ‌ها و نیروهای پلیس راه در مسیرها و محورهای مواصلاتی استان استقرار یافتند تا تردد ایمنی را مردم در این روزهای تعطیل داشته باشند، افزود: همچنان از هموطنان انتظار داریم سرعت مطمئنه و پرهیز از سبقت‌های غیرمجاز را در گذر از جاده‌های اصلی و فرعی و حتی روستایی مد نظر داشته باشند و از تردد کامیون‌ها و وانت‌بارهایی که در پشت آنها رانندگان بخواهند افراد و دسته‌های عزاداری را جابجا کنند، پلیس جلوگیری کرده و با آنها به شکل قانونی برخورد می‌شود.

    وی به خطرناک بودن تردد نیسان‌ها، وانت‌بارها و برخی خودروهای سنگین و نیمه‌ سنگین با مسافرانی که پشت این خودروها سوار شدند، بیان کرد: وقوع حوادث تلخ و تأسف‌بار در این زمینه در کمین مسافران و رانندگان است که از همین رو سعی می‌کنیم جلوی چنین ترددهای خطرناکی گرفته شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو