فونیکسریمکسبهتام

در نیمه نخست امسال

تلفات تصادفات جاده‌ای استان بوشهر ۶.۵ درصد کاهش یافت

عصر خودرو- معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: در نیمه نخست امسال تلفات تصادفات جاده‌ای استان بوشهر ۶.۵ درصد کاهش یافته است.

تلفات تصادفات جاده‌ای استان بوشهر ۶.۵ درصد کاهش یافت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، محمد حسن باستی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به منظور افزایش ایمنی جاده‌های استان بوشهر و همچنین کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای برنامه‌ریزی گسترده‌ای صورت گرفته و طرح‌های مهمی در دست اجرا است.

    وی یکی از راهکارهای مهم را توسعه زیرساخت‌های بزرگراهی در محورهای مختلف استان عنوان کرد و ادامه داد: اجرای هشت محور بزرگراهی باعث می‌شود تا همه نقاط استان از طریق بزرگ‌راه به هم متصل شود.

    باستی از خودروهای حمل قاچاق به عنوان یکی از مهمترین عوامل بروز حوادث در جاده‌های استان نام برد و افزود: این خودروها علاوه بر عدم رعایت قوانین نسبت به تخریب دوربین‌های کنترل سرعت جاده‌های استان نیز اقدام کرده بودند که در این زمینه پرونده‌های قضایی هم تشکیل و به دادسرا ارسال شده است.

    معاون امور عمرانی استاندار بوشهر از افزایش 37 دوربین جدید کنترل سرعت در راه‌های استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: هم اکنون 52 دوربین کنترل سرعت در محورهای مختلف راه‌های استان نصب شده است.

    وی با اشاره به کاهش 6.5 درصدی تلفات تصادفات جاده‌ای استان بوشهر در نیمه نخست امسال، بیان کرد: طی مدت یاد شده 125 نفر در حوادث جاده‌ای استان جان باختند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط