فونیکسریمکسبهتام

پوشش گسترده "عصر خودرو" از نمایشگاه خودرو پاریس

پایانی بر ضیافت خودرویی‌ها پای برج ایفل

عصر خودرو- نمایشگاه خودرو پاریس روز گذشته پس از ۱۷ روز برگزاری در حالی پایان یافت که حجم اخبار منتشر شده در پایگاه خبری "عصر خودرو" و رسانه‌های اجتماعی این گروه به حدود ۲۰۰ خبر رسید.

پایانی بر ضیافت خودرویی‌ها پای برج ایفل
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۰:۰۰

    نمایشگاه خودرو پاریس که یکی از سه نمایشگاه اصلی خودرو در اروپا و جزو 5 نمایشگاه اصلی خودرو در جهان است روز گذشته پس از هفده روز برگزاری پایان یافت.
    پایگاه خبری "عصر خودرو" از پیش از آغاز این نمایشگاه، از یازدهم شهریور اطلاع‌رسانی در مورد آن را آغاز کرد و پس  از آن با حضور خبرنگاران این وبسایت در نمایشگاه، شاهد پوشش زنده خبری و تصویری از پاریس بودیم به‌گونه‌ای که درمجموع نزدیک به 124 خبر از نمایشگاه پاریس از طریق وبسایت "عصر خودرو" منتشر شد. به‌علاوه با توجه به حضور گسترده  پایگاه خبری "عصر خودرو" و هفته‌نامه "خودرو امروز" در شبکه‌های اجتماعی، تعداد قابل‌توجهی از اخبار این نمایشگاه از طریق شبکه‌های اینستاگرام و تلگرام به اطلاع مخاطبین ارجمند رسید که در این میان گزارش‌های تصویری ویدئویی زنده از نمایشگاه به‌شدت مورد استقبال علاقه‌مندان قرار گرفته است.
    برای مرور تمامی اخبار منتشر شده از نمایشگاه خودرو پاریس می‌توانید کلمه "پاریس" را در وبسایت جستجو کنید. برای مرور اخبار و ویدئوهای منتشر شده می‌توانید به پیج اینستاگرام خودرو امروز، شاسی‌بلند، اسپرت و لوکس مراجعه کنید.
    دوره آینده این نمایشگاه در سال 2018 برگزار خواهد شد.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط