فونیکسریمکسبهتام

احداث پارکینگ طبقاتی زیرزمینی نیایش تا پایان سال ۹۵

عصر خودرو- پارکینگ طبقاتی نیایش که در فضای زیرسطحی مجاور تونل نیایش و بوستان ملت قرار دارد هم‌اکنون به پیشرفت ۴۰ درصدی رسیده است و تا پایان سال‌جاری کار احداث آن به پایان خواهد رسید.

احداث پارکینگ طبقاتی زیرزمینی نیایش تا پایان سال ۹۵
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از همشهری آنلاین ، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با اشاره به اینکه این پارکینگ یکی از مهم‌ترین پروژه‌های در دست اجرای معاونت فنی و عمرانی است به همشهری گفت: با پایان احداث پارکینگ نیایش تا پایان سال، امیدواریم که در اوایل سال آینده این پارکینگ در اختیار شهروندان قرار گیرد.

    به گفته علیرضا جاوید، بیش از 1300پارکینگ در این پروژه پیش‌بینی شده است و شهروندانی که قصد استفاده از بوستان ملت و پردیس سینمایی ملت و بیمارستان قلب تهران را دارند می‌توانند در آینده نزدیک از خدمات این مجموعه بهره‌مند شوند. این پارکینگ دارای یک ورودی همسطح و یک ورودی زیرسطحی است. ورودی همسطح در بزرگراه نیایش (شرق به غرب) بعد از بیمارستان شهید رجایی و ورودی زیرسطحی از تونل شمالی نیایش است.

    جاوید همچنین تونل‌های ترافیکی و معابر زیرزمینی را از زیرساخت‌های توسعه‌یافتگی شهر تهران دانست و با بیان اینکه شهر تهران در آغاز دوره فعلی مدیریت شهری به جز پروژه نیمه‌تمام احداث زیرگذر امیرکبیر و پروژه نیمه‌تمام احداث تونل رسالت، از تجربه دیگری در زمینه احداث تونل‌های ترافیکی برخوردار نبود، گفت:

    پس از اهتمام شهرداری تهران به تکمیل پروژه‌های احداث تونل رسالت، تونل امیرکبیر و همچنین احداث تونل توحید، پروژه‌های با کیفیتی همچون تونل نیایش و تونل شهدای غزه به ثمر نشستند؛ پروژه‌هایی که علاوه بر زمانبندی قابل‌قبول، نمونه هم افزایی و همسویی طرح‌های عمرانی با ملاحظات زیست‌محیطی به شمار می‌آیند و در نهایت شاخص یک کیلومتری برخورداری تهران از تونل‌های ترافیکی را به بیش از 20کیلومتر ارتقا داده‌اند.

    معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران پروژه احداث تونل ارتباطی خیابان آرش با بلوار اسفندیار و بزرگراه نیایش را تازه‌ترین تجربه مدیریت شهری پایتخت در زمینه بهره‌گیری از فضاهای زیرسطحی دانست و با اعلام اتمام عملیات حفاری این پروژه یادآور شد: بهره‌برداری از ششمین طرح تونلی شهر تهران، سبب تسهیل دسترسی‌های شرقی- غربی در یکی از پرتراکم‌ترین مناطق پهنه شمالی پایتخت (منطقه 3) می‌شود و مشکلات دیرینه ناشی از قطع ارتباط معابر شرقی- غربی منطقه توسط بزرگراه شهید مدرس و خیابان ولیعصر را برطرف خواهد کرد.

    وی ابراز امیدواری کرد این پروژه راهگشای ترافیکی در نیمه نخست سال آینده تحویل شهروندان شود.معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران تکمیل شبکه جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی را از دیگر اقدامات ضروری به‌منظور بهبود وضعیت زیرساخت‌های عمرانی پایتخت دانست.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو