فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه تخصصی صنعت خودرو ایران در لبنان

عصر خودرو- در چارچوب همکاری های اقتصادی مشترک جمهوری اسلامی ایران و کشورهای اسلامی و منطقه، نمایشگاه تخصصی صنعت خودرو ایران در لبنان برگزار می شود.

نمایشگاه تخصصی صنعت خودرو ایران در لبنان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، « محمدرضا خان زاده» مدیرعامل شرکت یاران کارآفرین در گفت وگو با خبرنگاران افزود: این نمایشگاه بر اساس تصمیم سازمان توسعه تجارت ایران و هماهنگی و همکاری سفارت ایران در لبنان از چهارم تا هفتم آبان ماه سالجاری در« بیال» محل نمایشگاه های بین المللی بیروت برگزار می شود.
    مسئول برگزاری این نمایشگاه افزود: صنعت خودروایران در سال های اخیر در زمینه صادرات به کشورهای منطقه تلاش و فعالیت گسترده ای داشته و الان لبنان یکی از بازارهای هدف خودروسازان ایرانی است.
    وی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه در مساحتی بالغ بر هزار متر مربع و با حضور شرکت های خودروساز ایرانی از جمله ایران خورو، سایپا، ایران خودرودیزل ، سایپا دیزل ، پارس خودرو ، زامیاد و چند گروه قطعه ساز مانند ایساکو و ساده گستر سایپا ، نمایندگان شرکت های روغن روانکارهای خودروئی و لنت برگزار می شود.
    خان زاده تصریح کرد: طرف لبنانی با استقبال از حضور شرکت های خودرو ساز ایرانی مقدمات فروش خودروهای تولیدی ایران در لبنان را فراهم کرده است و قراردادهای اولیه هم براساس مذاکرات چند ماه اخیر بین مقامات دو کشور در حال پیگیری است.
    وی ابراز امیدواری کرد که این نمایشگاه فرصت و گامی برای گسترش صادرات غیرنفتی ایران و حضورهرچه بیشتر و موفق تر شرکت های صنعتی ایران در خارج از کشور باشد.
    مسئول برگزاری نمایشگاه گفت:نمایندگان لبنانی که همکاری خود را با شرکت های خودروسازی ایران شروع کرده و یا این همکاری بزودی آغاز می شود،در نمایشگاه حضور دارند و از این فرصت برای بازاریابی و معرفی محصولات خودروهای ایرانی در سطح لبنان استفاده می کنند.
    « حسین سجاد نژاد» رایزن تجاری سفارت ایران در لبنان هم هدف از برگزاری این نمایشگاه را گسترش همکاری ها و مناسبات اقتصادی و تجاری بین ایران و لبنان به ویژه در زمینه صادرات غیرنفتی ایران اعلام کرد.
    وی از همکاری دولت لبنان به ویژه وزارتخانه های اقتصاد و صنعت لبنان برای برگزاری این نمایشگاه قدردانی کرد.
    در یک سال گذشته « آلان حکیم» وزیر اقتصاد ، « حسین الحاج حسن» وزیر صنعت و « فواد زمکحل» رئیس تجمع بازرگانان لبنان در راس هیات هائی به جمهوری اسلامی ایران سفر کردند تا مقدمات گسترش و توسعه همکاری ها و مناسبات اقتصادی ایران و لبنان را در مرحله بعداز برجام فراهم کنند.
    درهمین چارچوب بعداز سالها کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی و بازرگانی ایران ولبنان با حضور وزیر اقتصاد لبنان و با میزبانی وزارت راه و شهرسازی ایران در تهران برگزار شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو