فونیکسریمکسبهتام

تمهیدات ویژه پلیس راهور ناجا برای زائران اربعین در مرز مهران

عصر خودرو- جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی از برگزاری اولین جلسه قرارگاه ترافیکی اربعین ۹۵ خبر داد و گفت: طرح‌های ترافیکی استان ایلام برای اربعین امسال در این جلسه بررسی شد.

تمهیدات ویژه پلیس راهور ناجا برای زائران اربعین در مرز مهران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  مهر، سردار موسی امیری با تأکید بر اینکه امسال در استانهای ایلام و خوزستان اجرای طرح‌های انتظامی – ترافیکی بر عهده فرماندهان انتظامی این دو استان قرار گرفته است، گفت: در جلسه دیروز رؤسای پلیس راهور و راه استان ایلام طرح‌های ترافیکی خود را برای اربعین 95 ارائه کردند که در این جلسه اصلاحات و دستورات لازم برای استان ایلام ارائه شد.

    وی با اشاره به اینکه چهار وظیفه بر عهده ستاد مرکزی پلیس راهور ناجا در اربعین 95 قرار داده شده است، گفت: پشتیبانی تخصصی در اجرای مأموریت که شامل تامین نیروی انسانی، نیروی کمکی، تجهیزات ترافیکی، اقلام فاوا، خودرو و ...، هدایت تخصصی به جهت ابلاغ سیاست‌ها و دستورالعمل‌های لازم به فرماندهان انتظامی دو استان ایلام و خوزستان، نظارت بر اجرای صحیح ماموریت از طریق تیم‌های ویژه گشت و کنترل و بازرسی و هماهنگی برون استانی و برون سازمانی از قبیل اعزام اتوبوس، تأمین زیرساخت‌ها و ... از جمله وظایف ستاد مرکزی پلیس راهور ناجا در اربعین امسال است.

    جانشین رئیس پلیس راهور ناجا به تمهیدات در نظرگرفته شده برای استان ایلام در اربعین 95 اشاره کرد و گفت: مسیر عبور اتوبوس‌های برون شهری از درون شهری از پل زائر تا مرز جدا شده است؛ مشکلی که در سالهای گذشته به دلیل تداخل این دو مسیر با یکدیگر با آن مواجه بودیم. از سوی دیگر پایانه برکت برای اتوبوس‌های برون شهری به صورت جداگانه درنظر گرفته شده است که بر این اساس این پایانه جدا از پایانه فعلی اتوبوس‌های برون شهری ایلام است.

    وی با اشاره به اینکه کمربندی شرقی مهران امسال آسفالت و روشنایی آن تأمین شده است، افزود: این معبر به عنوان معبر عبور رسمی دو طرفه خوشبختانه امسال مورد استفاده قرار می گیرد از سوی دیگر پارکینگ‌های خودروهای شخصی نیز بخصوص پارکینگ اربعین وسیع تر شده و زیرساخت‌های لازم برای ارائه خدمات به زائران در آن فراهم شده است.

    جانشین رئیس پلیس راهور ناجا ادامه داد: در عین حال در مسیر ورودی شهر مهران 15 کیلومتر از معبر چهار بانده شده و هم اکنون عوامل راهداری مشغول جداسازی این مسیر هستند.

    وی با بیان اینکه طول مسیر مهران به ایلام به 5 قطعه برای نظارت بیشتر تقسیم شده است، در پایان گفت: بر این اساس کانکس‌های دائمی پلیس‌راه در طول این مسیر مستقر می‌شوند تا بتوانیم نظارت را در ترددهای این مسیر افزایش دهیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو