فونیکسریمکسبهتام

دستگیری خواهران دزد در ایستگاه BRT

عصر خودرو- رییس کلانتری ۱۴۵ ونک از دستگیری دو خواهری خبر دادکه با مشارکت یکدیگر اقدام به سرقت از مسافران اتوبوس های تندرو در مسیر میدان راه آهن تا میدان تجریش کرده بودند.

دستگیری خواهران دزد در ایستگاه BRT
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا ، سرگرد ابراهیمی در این باره گفت: از مدتی قبل و در پی پی وقوع سرقت‌هایی به شیوه جیب بری از زنان در اتوبوس های BRT و طرح شکایت های مشابه مبنی بر فعالیت تعدادی سارق جیب‌بر زن، در ایستگاه های BRT مسیر  تجریش - راه آهن، رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران کلانتری 145 ونک قرار گرفت.

    وی با اشاره به تشکیل پرونده ای در این خصوص، ادامه داد: در تحقیقات تکمیلی ماموران مشخص شد که سارق یا سارقان کاملا حرفه ای بوده و با سوءاستفاده از ازدحام جمعیت در قسمت زنانه اتوبوس‌های تندرو اقدام به جیب بری از مسافران می کنند.

    ابراهیمی با بیان اینکه در نخستین گام، بانک اطلاعاتی زنان سارق مورد بررسی قرار گرفت، ادامه داد: در جریان این بررسی ها ماموران به دو تن از مجرمان سابقه دار به نام های «شین» و «میم» که خواهر بوده و به تازگی از زندان آزاد شده بودند مشکوک شده و با مجوز مقام قضایی آنان را تحت نظر قرار دادند.

    رییس کلانتری 145 ونک با اشاره به کنترل این افراد، افزود: سرانجام اواخر همین هفته ماموران زن کلانتری در حال گشت‌زنی در ایستگاه های BRT محدوده استحفاظی این کلانتری بودند  که متوجه شدند این دو خواهر با سوءاستفاده از ازدحام و جمعیت زنان در اتوبوس تندرو، در حال جیب بری و سرقت هستند، که بلافاصله هر دوی آنان را بازداشت و به همراه  دو تن از مالباختگان به کلانتری منتقل کردند.

    وی با بیان اینکه این دو خواهر تحت بازجویی قرار گرفتند، گفت: این متهمان علیرغم آنکه حین سرقت دستگیر شده بودند اما در بازجویی های انجام شده ابتدا منکر هرگونه سرقت و جیب بری شدند، اما در ادامه بازجویی ها لب به اعتراف گشوده و به جیب‌بری از زنان در اتوبوس ها و ایستگاه های BRT اعتراف کردند.

    به گفته ابراهیمی دو خواهر دستگیر شده که پیش از این نیز سابقه دستگیری داشته اند در اعترافات خود به حدود 20 فقره سرقت با همین شیوه و پس از آزادی از زندان اعتراف کردند.

    رییس کلانتری 145 ونک اضافه کرد: این دو خواهر سارق پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو