فونیکسریمکسبهتام

هر آنچه که باید درباره کراس اور جدید فولکس واگن بدانید+تصاویر

عصر خودرو: فولکس واگن به طور رسمی از یک کراس اور کاملا جدید بنام "اطلس" با سه ردیف صندلی رونمایی کرد.

هر آنچه که باید درباره کراس اور جدید فولکس واگن بدانید+تصاویر
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو »به نقل از لفتلین نیوز، اطلس جدید که اولین تلاش واقعی خودروساز آلمانی در بازار خودروهای اس.یو.وی است. کراس اور اطلس روی پلتفرم تغییرپذیر فولکس واگن موسوم به MQB ساخته شده است.

خریداران این خودرو می‌توانند از بین دو نوع موتور موجود یکی را انتخاب کنند. این موتورها شامل پیشرانه دو لیتری توربوشارژ چهارسیلندر 238 اسب بخاری و موتور 3.6 لیتری V6 280 اسب بخاری می‌شوند. پیشرانه چهارسیلندر تنها به صورت دیفرانسیل جلو و موتور V6 در دو نسخه دیفرانسیل جلو و AWD عرضه خواهد شد. هر دو پیشرانه نیز با یگ گیربکس هشت دنده اتوماتیک روانه بازار خواهند شد.

اطلس جدید 198.3 اینچ ارتفاع دارد که از این حیث بین هوندا پیلوت و شورولت تراورس قرار می‌گیرد.
فولکس واگن اطلس همانند این کراس اورها مجهز به سه ردیف صندلی برای هفت سرنشین است. سرنشینان می‌توانند از طریق صندلی های تاشو ردیف دوم به ردیف سوم دسترسی داشته باشند.                                                                                                                     

اطلس با یک سری فناوریهای پیشرفته از جمله کاکپیت دیجیتال فولکس واگن، کروزکنترل سازگار شونده، هشدار تغییر لاین و مانیتور نقطه کور و هشدار ترافیک عقب عرضه خواهد شد. این خودرو همچنین مجهز به سیستم صوتی 480 واتی فندر با 12 اسپیکر است.
طراحی بیرونی این خودرو شبیه سبک و سیاق سنتی فولکس واگن با کمی خطوط روی بدنه است. نمای جلو خودرو از جلوپنجره افقی که به نوعی به امضای فولکس تبدیل شده بهره میبرد و با چراغهای ال.ای. دی مزین شده است.

نمای عقب خودرو یادآور جیپ گرندچروکی است. سر اگزوز دو تایی خودرو این موضوع را به بیننده القا می‌کند که با یک خودروی اسپورت طرف است و چراغ های ال ای دی عقب نیز ظاهر متمایزی را در شبها به خودرو می‌بخشد.
اطلس در کارخانه فولکس واگن در تنسی در کنار سدان پاسات تولید خواهد شد. قرار است فروش این کراس اور از بهار 2017 شروع شود. خودروساز آلمانی هنوز قیمت این خودرو را اعلام نکرده است اما این خودروساز وعده داده که اطلس را برای بازار رقابتی خودروهای اس.یو.وی در نظر گرفته است.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
      آرشیو