فونیکسریمکسبهتام

تماس های تلفنی برای ارائه تسهیلات و خدمات امدادخودرو غیرقانونی است

عصر خودرو- زنجان - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: همه تماس های تلفنی به نام این اداره کل در خصوص ارائه تسهیلات، خدمات امداد خودرو، تعمیرات، صدور کارت هوشمند و سایر خدمات غیرقانونی و کلاهبرداری است.

تماس های تلفنی برای ارائه تسهیلات و خدمات امدادخودرو غیرقانونی است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایرنا، ایرج دست نشان روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به تماس های مکرر از سوی شهروندان استان زنجان با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، اشخاص ناشناسی طی تماس تلفنی با همشهریان به ویژه رانندگان با موضوع صدور و ارائه کارت هوشمند جهت انجام امداد جاده‌ای از طرف این سازمان اقدام می کنند.

    وی تاکید کرد: رانندگان و صاحبان خودروهای سبک و سنگین فریب این افراد ناشناس را نخورند چرا که کارتی در این خصوص ارائه شده باشد توسط کلاهبرداران بوده، فاقد اعتبار و جعلی است.
    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: عوامل کلاهبرداری کارت را با پیک به راننده یا مخاطب مورد نظر تحویل می دهند و هزینه آن را نقدی دریافت می‌کنند.
    دست نشان متذکر شد: همشهریان آگاه باشند هر تماس تلفنی با عنوان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای در خصوص ارائه تسهیلات، خدمات امداد خودرو، تعمیرات و دیگر موارد غیرقانونی است.
    وی تاکید کرد: چنانچه افرادی خواهان دریافت چنین تسهیلات و خدماتی باشند می توانند خود آنان حضوری به مراکز امداد خودروی دارای مجوز از سازمان حمل و نقل جاده ای آن را دریافت کنند.
    به گزارش ایرنا، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: مراکز امداد خودرو دارای مجوز از این اداره کل فقط در محدوده این استان می توانند فعالیت کنند.
    31 دستگاه نظارت تصویری و 54 دستگاه تردد شمار در مسیرهای ارتباطی استان زنجان فعال است.
    20 دستگاه دوربین ثبت تخلف عبور و مرور در آزاد راه های زنجان - تبریز و زنجان - قزوین نصب شده و تخلف های رانندگان با این دستگاه ها ثبت می شود.
    استان زنجان حدود پنج هزار و 600 کیلومتر آزادراه، بزرگراه، راه های اصلی و فرعی دارد که از این میزان چهار هزار کیلومتر راه روستایی و 10 هزار و 400 کیلومتر راه هم سنگ است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو