فونیکسریمکسبهتام

فرمانده انتظامی استان ایلام خبر داد:

تقویت سیستم های ارتباط الکترونیکی در پایانه مرزی مهران

عصر خودرو- فرمانده انتظامی استان ایلام گفت:سیستم ارتباطی الکترونیکی در مکان‌های مختلف بخصوص پایانه مرزی مهران تقویت‌شده و اربعین امسال دیگر قطعی ارتباط نخواهیم داشت.

تقویت سیستم های ارتباط الکترونیکی در پایانه مرزی مهران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، سردار نورعلی یاری امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تمام دستگاه‌ها بخصوص پلیس در بخش‌های مختلف آماده ارائه خدمت به زائران عتبات عالیات هستند.

    وی بابیان اینکه در سال گذشته همراهی مردم بسیار تأثیر گذار بود و امسال کمیته‌هایی با پشتیبانی مردم برای ارائه خدمات به زائران تشکیل‌شده است، افزود: سیستم ارتباطی الکترونیکی در مکان‌های مختلف بخصوص پایانه مرزی مهران تقویت‌شده و امسال دیگر قطعی ارتباط نخواهیم داشت.

    فرمانده انتظامی استان ایلام ادامه داد: امسال گیت‌های ورود و خروج مرز مهران به 96 مورد افزایش پیداکرده است و سه نوبت در حوزه‌های مختلف به زائران ارائه خدمات می‌کنند و نیروهای انتظامی، پلیس‌راه و نظارتی به‌صورت کافی پیش‌بینی‌شده است.

    وی با اشاره به اینکه بدون وقفه و به‌صورت شبانه‌روزی به زائران از ورود به استان تا خروج از استان بخصوص در شهر و مرز مهران و محورهای مواصلاتی استان با همکاری مرزبانی خدمات ارائه می‌کنیم، تصریح کرد: به‌صورت ویژه از رده های مختلف نیروی انتظامی برای کنترل امور و ارائه خدمات بهتر به زائران کمک می‌گیریم.

    ویبا تأکید بر اینکه در طول مسیر تردد زائران از ورودی حمیل تا مرز مهران 33پاسگاه پلیس مستقر خواهیم کرد ، تصریح کرد: هدف پلیس خدمت به مردم است و با کوچک‌ترین بی‌نظمی و ایجاد مزاحمت برای زائران امام حسین (ع) بدون تعارف برخورد قانونی می‌کنیم.

    سردار یاری تاکید کرد: در حوزه ترافیکی و نظارت بر پارکینگ خودروها به‌صورت شبانه‌روزی 10 روز قبل اربعین و 10 روز بعد اربعین خدمات ارائه می‌شود و از زائران می‌خواهیم در پارکینگ‌هایی پارک کنند که تحت نظارت پلیس باشد

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط