فونیکسریمکسبهتام

فعالیت ۱۲۰۰ نیروی پلیس در عملیات ترافیکی اربعین

عصر خودرو- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با اشاره به استقرار ۵۰۰ تیم خودرویی و موتوری در عملیات ترافیکی اربعین امسال گفت: ۱۲۰۰ نفر از مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی عملیات ترافیکی را کنترل خواهند کرد.

فعالیت ۱۲۰۰ نیروی پلیس در عملیات ترافیکی اربعین
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»به نقل ازخبرنگار انتظامی فارس،  سردار تقی مهری در حاشیه جلسه کمیته هماهنگی طرح های ترافیکی اربعین در جمع خبرنگاران گفت: به کارگیری ١٢۰۰ نیروی کمکی برای تقویت برقرای نظم و امنیت در حوزه ترافیکی به منظور سهولت در رفت و آمد زایران و استقرار بیش از ٥۰۰ تیم خودرویی و موتوری برای کنترل تردد زایران از برنامه‌های پلیس برای اربعین سال 95 است.

    وی افزود: با هماهنگی دستگاه های امدادی و خدماتی همچون راهداری اورژانس هلال احمر وزارت بهداشت این تصمیم اتخاذ شد که یک هفته قبل و بعد اربعین در استان‌های ایلام و خوزستان تردد کامیون ممنوع شود البته تردد خودروهای حامل مواد فاسد شدنی در این استان ها بلامانع است.

    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: واحدهای پلیس در مسیرهای تردد زایران از 20 آبان مستقر هستند و همچنین واحدهای اجرایی دستگاه های عملیاتی امسال نسبت به سال قبل با انسجام بهتری ایمن سازی تردد زایران را برنامه ریزی کرده ایم.

    وی به راه اندازی پایانه برکت اشاره کرد و گفت: فاصله مهران تا شهر مرزی به طول ١١ کیلومتر است و پایانه برکت برای جابه جایی زایران در نظر گرفته شده است.

    سردار مهری با اشاره به راه اندازی پارگینگ های جدید در خرمشهر و شلمچه گفت: از حمل و نقل ریلی هم برای تردد زایران استفاده شده است.

    وی افزود: از شرقی تربن نقطه مرزی زایران مورد کنترل قرار می گیرند حتی زایران خارجی به خاطر همین ایستگاه ایست بازرسی در مسیرها پیش بینی شده است.

    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با اشاره به افرایش تعداد زایران نسبت به سال قبل گفت: ناجا در بعد انتظامی و ترافیکی برنامه های مفصلی در راستای هدایت زائران به سمت مرزهای مهران شلمچه و چذابه دارد.

    وی به راه اندازی پاسگاه های پلیس راه و ایست بازرسی در مسیر تردد زائران اشاره کرد و گفت: با استقرار ستاد اربعین در ایلام و خوزستان تردد زایران ایرانی و خارجی کنترل می شود و در بازگشت که بیشترین مسکل را داریم وسیله حمل و نقل عمومی هماهنگ شده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط