فونیکسریمکسبهتام

فرمانده ناجا در سفر به خوزستان عنوان کرد:

کنترل ترافیک مرزها از طریق مانیتورینگ پلیس راه در ایام اربعین

عصر خودرو- فرمانده نیروی انتظامی به حضور پلیس راه در جاده‌ها از مبداء تا مقصد در مبادی استان ها اشاره و بیان کرد: اقدامات ترافیکی و مراقبتی خوبی صورت گرفته و دوربین هایی که در مسیر راه تعبیه و نصب شده، از طریق مانیتورینگ در سه مرز مهران، شلمچه و چزابه و همچنین در مرکز فرماندهی تهران کنترل می شوند.

کنترل ترافیک مرزها از طریق مانیتورینگ پلیس راه در ایام اربعین
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایسنا، سردار حسین اشتری امروز (13 آبان ماه) در سفر به خوزستان با حضور در شهرستان شوش اظهار کرد: هدف از سفر به مرزهای "مهران"، "شلمچه" و "چزابه"، بررسی جاده های منتهی به پایانه مرزی و بازدید از این پایانه‌ها است.

    وی گفت: اقدامات زیرساختی مناسبی در سال جاری صورت گرفته است، هر چند هنوز کفایت نمی کند و باید تا سال های آینده اقدامات زیر ساختی خودمان را انجام دهیم تا به یک حد مطلوب برسیم.

    فرمانده ناجا ادامه داد: با توجه به حجم بالای زائران که به سمت مرزها سرازیر می شوند، اقدامات خوبی صورت گرفته و خلاءهای سالهای گذشته برطرف شده است؛ امیدواریم در این چند روز آینده هم اگر نیازی هست، اقداماتی صورت پذیرد.

    سردار اشتری، بازدید از مرزهای شلمچه و چزابه را یکی دیگر از برنامه های مهم نیروی انتظامی در این ایام برشمرد و افزود: بنا به گزارشهای به دست آمده، آمادگی خوبی  از سوی مسئولان انتظامی استان خوزستان برای پذیرش زائران وجود دارد؛ در صورت نیاز، ستاد ناجا نیز کمک های لازم جهت تسهیل در تردد زائران را انجام خواهد داد.

    فرمانده نیروی انتظامی گفت: تعداد قابل توجهی از نیروهای ستاد ناجا، یگان ویژه و مرزبانی به عنوان نیروی کمکی به مرز های شلمچه و چزابه اعزام شده اند.

    وی به حضور پلیس راه در جاده‌ها از مبداء تا مقصد در مبادی استانها اشاره و بیان کرد: اقدامات ترافیکی و مراقبتی خوبی صورت گرفته و دوربین‌هایی که در مسیر راه تعبیه و نصب شده، از طریق مانیتورینگ در سه مرز مهران، شلمچه و چزابه و همچنین در مرکز فرماندهی تهران کنترل می شوند.

    رییس پلیس کشور گفت: به برکت این ایام و همکاری خوبی که زائران همیشه با پلیس داشتند و همتی که همکاران بنده دارند، این مراسم با شکوه تر از سال‌های گذشته و نیز در امنیت کامل برگزار می شود.

    فرمانده ناجا با بیان اینکه در پایانه های مرزی گذرنامه و ویزا داده نمی شود به زائران اربعین حسینی(ع) توصیه کرد: زائران حتما گذرنامه معتبر همراه داشته باشند؛ زائران می توانند این مدارک را در کمتر از 72 ساعت در شهرهای مبداء تهیه کنند.

    سردار اشتری در خاتمه گفت: کسانی که از خودرو شخصی استفاده می کنند، حتما به توصیه های پلیس توجه کنند تا سفر بدون خطری را در پیش داشته باشند.

    شایان ذکر است؛ سردار اشتری به همراه هیاتی از مسئولان انتظامی با حضور در شهرستان شوش به حرم مطهر "دانیال نبی(ع)" مشرف شدند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط