فونیکسریمکسبهتام

در صورت تصویب لایحه پیشنهادی در شورای شهر

ثبت‌نام طرح ترافیک ۹۶ آذرماه آغاز می‌شود

عصر خودرو- معاون شهردار تهران با اشاره به تصویب لایحه پیشنهادی طرح ۹۶ در شورای شهر، از آغاز ثبت‌نام آرم سالانه ورود به محدوده طرح ترافیک سال آتی در آذرماه امسال خبر داد.

ثبت‌نام طرح ترافیک ۹۶ آذرماه آغاز می‌شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، مازیار حسینی با بیان اینکه لایحه پیشنهادی طرح ترافیک سال 96 به زودی به شورای اسلامی شهر ارایه می‌شود، گفت: چنانچه لایحه پیشنهادی در شورای مذکور به تصویب برسد، ثبت نام طرح ترافیک سال 96 در آذر ماه 95 آغاز می‌شود.

    وی افزود: متقاضیان پس از اعلام تاریخ ثبت نام فرصت دارند با مراجعه به سایت اینترنتی www.tehran.ir نسبت به ثبت نام در این سامانه برای دریافت طرح ترافیک سالانه اقدام کنند.

    معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به اینکه مطابق سال‌های گذشته ثبت نام آرم طرح ترافیک الکترونیکی بوده و از طریق سایت شهرداری تهران صورت می‌گیرد، عنوان کرد: از شهروندان عزیز تقاضا داریم صرفاٌ در صورتی که ورود هر روزه ایشان به محدوده طرح ترافیک ضرورت داشته باشد، نسبت به ثبت نام اقدام کنند. در غیر این صورت از آرم‌های روزانه و هفتگی استفاده کنند.

    حسینی با اشاره به اینکه برای خودروهایی که به سن فرسودگی رسیده و مطابق قانون ملزم به اسقاط باشند، مجوز طرح ترافیک صادر نمی‌شود، اظهار کرد: در این دوره نیز مانند دوره قبل، به جز آمبولانس‌های اورژانس تهران، خودروهای امدادی آتش نشانی و خودروهای پلیس و همچنین اتوبوس‌های شرکت واحد و تاکسی‌های تهران که تمام یا بخشی از مسیر آنها در محدوده طرح ترافیک قرار داشته باشند، تمامی خودروهای عمومی و امدادی نیاز به مجوز دارند و باید نسبت به اخذ مجوز طرح ترافیک اقدام کنند. در غیر این صورت ورود آنها به محدوده ممنوع و به منزله خواهد بود.

    معاون شهردار تهران تصریح کرد: در سال 96 نیز عبور و مرور خودروهای هیبریدی و برقی همچون سال جاری در صورت ثبت اطلاعات در سامانه در محدوده طرح ترافیک آزاد و رایگان خواهد بود. این اقدام در جهت تشویق و ترغیب شهروندان به استفاده از حمل و نقل پاک و در راستای سیاست‌های محیط زیستی مدیریت شهری تهران صورت می‌گیرد.

    وی تأکید کرد: امسال نیز همچون سال‌های گذشته، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، بیماران خاص و خبرنگاران از تعرفه حمایتی برخوردار خواهند بود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو