فونیکسریمکسبهتام

رضایت مشتریان از خدمات ویژه گروه سایپا در ایام اربعین

عصر خودرو- رضایت مشتریان از خدمات ویژه گروه سایپا در ایام اربعینگستردگی نمایندگی‌ها و پایگاههای امدادی گروه سایپا در راهپیمایی بزرگ اربعین و ارائه خدمات به مشتریان که از ۲۴ آبان ماه آغاز شده، رضایت مشتریان را در پی داشته است.

رضایت مشتریان از خدمات ویژه گروه سایپا در ایام اربعین
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپا نیوز ، با توجه به حجم بالای تردد در جاده‌های منتهی به مرزهای مهران، چزابه و شلمچه، گروه خودروسازی سایپا از ماهها پیش برنامه منسجمی را برای ارائه خدمات مطلوب به مشتریانی که با خودروی شخصی به سوی مرز حرکت می‌کنند تدوین و اجرا نموده است.
    بنابر نظرسنجی‌های انجام شده، مشتریانی که در روزهای نخستین اجرای طرح جهت دریافت خدمات به  نمایندگی‌ها و پایگاههای امدادی مراجعه نموده‌اند از شاخص‌هایی همچون سرعت ارائه خدمات، کیفیت خدمات دریافتی، اجرت رایگان، تامین به موقع قطعات و همچنین در دسترس بودن نمایندگی‌ها ابراز رضایت کرده‌‌اند.
    در طرح ارائه خدمات به زائران عتبات عالیات ، کلیه 57 نمایندگی گروه خودروسازی سایپا در استانهای کرمانشاه، ‌ایلام و خوزستان با امکانات و تجهیزات کامل تعمیراتی آماده خدمت رسانی به زائران و مشتریان محصولات گروه سایپا هستند و همچنین به صورت ویژه 16 نمایندگی منتخب به صورت شبانه‌روزی به ارائه خدمات با اجرت رایگان به زائران محترم می‌پردازند.
    در طرح خدمات و امداد اربعین حسینی سال 95 گروه خودروسازی سایپا، کلیه دارندگان محصولات سایپا و حتی محصولات غیر سایپایی از خدمات امدادی بهره‌مند می‌گردند.
    لازم به ذکر است  گروه خودروسازی سایپا برای ارائه هرچه بهتر خدمات به زائران، با تشکیل ستاد عالی طرح اربعین و همچنین انجام هماهنگی‌های لازم با پلیس راهور ناجا اقدام به شناسایی نقاط پر تردد و استراتژیک نموده و ناوگان امدادی خود را در این محورها مستقر نموده است.

    همچنین 14 پایگاه به صورت روزانه و 5 پایگاه نیز به صورت شبانه‌روزی به ارائه خدمات امدادی می‌پردازند ضمن اینکه محل استقرار 30 خودروی امدادی نیز در مسیرهای منتهی به مرزهای چزابه، شلمچه و مهران خواهد بود.
    طرح خدمات و امداد اربعین حسینی گروه خودروسازی سایپا از 24 آبان آغاز شده و تا 3 آذر ادامه خواهد داشت. هموطنان عزیز در صورت نیاز به دریافت خدمات امدادی می‌توانند بصورت 24 ساعته با شماره 096550 تماس حاصل نمایند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو