فونیکسریمکسبهتام

دستگیری دو سارق خودرو در مرکز تهران

عصر خودرو- رییس کلانتری ۱۰۵ سنایی از دستگیری دو سارق حرفه‌ای خودرو در خیابان قصیر خبر داد.

دستگیری دو سارق خودرو در مرکز تهران
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایسنا، سرهنگ موسوی  در این‌باره گفت:  چندی پیش مأموران گشت کلانتری 105 حین گشت‌زنی در محدوده خیابان شهید احمد قصیر متوجه حرکات و رفتارهای مشکوک دو مرد که سعی داشتند در تاریکی شب ضمن پنهان کردن خود تعدادی اجناس و لوازم خودرو را به یک خودروی دیگر منتقل کنند شده و برای بررسی موضوع از آنها خواستند که در خصوص حضورشان توضیحاتی را ارایه دهند.

    وی با بیان اینکه این دو مرد مدعی خرید این اموال شدند، گفت: این افراد به ماموران گفتند که اموال مذکور را خریداری کرده و از آنجا که محلی برای انبار کردن آنها ندارند مجبور شده‌اند آن را در خودروهای خود جاسازی کنند تا در زمان مناسب به فروش برسانند!

    رییس کلانتری 105 سنایی با بیان اینکه ظواهر خلاف ادعاهای دو مرد را نشان می‌داد، ادامه داد: همین موضوع ظن ماموران را بیشتر کرد، ضمن اینکه در همین زمان یکی از این دو مرد سعی کرد با استفاده از تاریکی شب از دست ماموران فرار کند و به صورت ناگهانی با پرت کردن لوازمی که در دست داشت از محل گریخت که همین اقدام شک مأموران را به یقین تبدیل کرد که این دو نفر سارق هستند.

    موسوی با اشاره به آغاز تعقیب و گریز میان مأموران پلیس و متهم فراری، افزود: خوشبختانه سرعت عمل مأموران گشت انتظامی فرصت دور شدن از محل را به این افراد نداد و همزمان یکی دیگر از مأموران با استفاده از قانون به کارگیری سلاح، متهم فراری را مجبور به تسلیم کرد.

    وی با اشاره به دستگیری و انتقال دو متهم به کلانتری گفت: این افراد به همراه لوازم داخلی خودرویی که در محل موجود بود به کلانتری منتقل شده و تحت بازجویی قرار گرفتند. همچنین شماره پلاک خودروی این افراد نیز مورد استعلام قرار گرفته و با شناسایی مالک از وی دعوت شد تا برای ارائه توضیحات به کلانتری مراجعه کند.

    رییس کلانتری 105 سنایی با اشاره به انجام بازجویی از دو متهم ادامه داد: این افراد در کلانتری تحت بازجویی قرار گرفته اما بازهم همان ادعاهای پیش از فرار را مطرح کردند. اما زمانی که اموال مسروقه از سوی مالک خودرو مورد شناسایی قرار گرفت هر دو متهم مجبور به اعتراف شده و به بزه انتسابی اقرار کردند.

    موسوی با بیان اینکه سارقان به سرقت لوازم داخلی خودروی مذکور نیز اعتراف کردند، گفت:  این متهمان همچنین در بازجویی های انجام شده به 18 فقره سرقت لوازم داخلی دیگر خودروها نیز اعتراف کردند و پس از تکمیل پرونده در کلانتری برای تحقیقات بیشتر به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو