فونیکسریمکسبهتام

به مناسبت برگزاری تست جاده ای محصولات جدید مدیران خودرو

کاروان مدیران در راه دیزین

عصر خودرو: شرکت مدیران خودرو متولی دو برند چری و ام وی ام در ایران در راستای معرفی محصولات خود همواره به صورت معموب اقدام به برگزاری تست رانندگی محصولات برای مشتریان و خبرنگاران حوزه تخصصی خودرو می کند.

کاروان مدیران در راه دیزین
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۵:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو»، جدیترین محصول شرکت مدیران خودرو مدل فیس لیفت شده X33 است که درمقایسه با نسل پیشین خود در 120 مورد کمی در 12 بخش مختلف مورد بازنگری اساسی قرار گرفته و کاملا دگرگون شده است. این خودرو در طی برنامه ای کاملا خصوصی بصورت انحصاری به منظور تست رانندگی جاده ای در اختیار خبرنگاران تخصصی حوزه خودرو قرار گرفت تا در مسیر تهران به دیزین از مسیر جاده چالوس مورد تحلیل و بررسی قرار بگیرد.

بهبود طراحی در نمای خارجی و داخلی به اندازه ای بارز است که نسل جدید با نام. X33Sرا چون خودرویی جدید با ظاهری امروزی مجهز به دی لایت و گرافیک طیفی چراغ های عقب بدل کرده که چهره ای بسیار دلپذیر دارد.
خودرو X33s شاسی بلند شهری با ویژگی های مناسبی چون حالت اکو برای رانندگی کم مصرف درون شهری است که با کنترل دور موتور و سرعت خودرو اقتصادی ترین وضعیت دنده را متناسب مسیر و حالت حرکت انتخاب می کند که این ویژگی به کمک گیربکس ضریب متغییر CVT با حالت ترونیک 7 دنده دستی امکان پذیر است و از سوی دیگر قابلیت تبدیل آن به حالت اسپرت برای رانندگی پر شتاب تر را نیز دارد.
خودرو X33 جدید در دو سطح مختلف X33S و X33S Sport تحت شرایط فروش متنوع فروش می رسد که قیمت کل هر دو خودرو به ترتیب برابر رقم حدودی 75 و 77 میلیون تومان است.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط