فونیکسریمکسبهتام

زائران کربلا برای بازگشت عجله نکنند

عصر خودرو- فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: استان ایلام آماده بازگشت زائران بوده و هیچ‌گونه مشکلی وجود ندارد.

زائران کربلا برای بازگشت عجله نکنند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا ، سردار «نورعلی یاری»   با تأکید بر این‌که استان ایلام و مرز بین‌المللی مهران آماده بازگشت زائران اربعین بوده و جایی هیچ‌گونه نگرانی نیست، اظهار کرد: ما در قبال این واقعه بزرگ مردمی نباید بی‌تفاوت رفتار کنیم و به ‌سادگی از کنار آن بگذریم؛ ما باید اربعین حسینی(ع) را به ‌تمامی کودکان، نوجوانان و جوانانی که نسبت به این واقعه آشنایی چندانی ندارند و در هجمه برنامه‌های سرگرم‌کننده غربی‌ها قرارگرفته‌اند بشناسانیم و این امر فقط با اقدامات فرهنگی و اجتماعی قابل‌انتقال است.

    وی با قدردانی از اقدامات فرهنگی صورت گرفته در معاونت اجتماعی انتظامی استان افزود: نصب بالغ‌ بر 1100 بر نوشته در ابعاد مختلف، توزیع 300 هزار بروشور، تولید 10 عدد بیلبورد با محتوای آموزشی، فرهنگی و پیشگیری تنها گوشه‌ای از اقدامات انجام‌شده در این حوزه است.

    فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان این‌که اطلاع‌رسانی شفاف، دقیق و لحظه‌به‌لحظه همایش بزرگ اربعین حسینی(ع) یک ضرورت است، یادآور شد: معاونت اجتماعی استان با راه‌اندازی پایگاه خبری پلیس در پایانه مرزی مهران به‌صورت شبانه‌روزی اخبار و اطلاعات و مصاحبه‌های مختلف با مسئولان لشکری و کشوری را منعکس کرده و آن را در اختیار رسانه‌ها قرار می‌دهد.

    وی مستندسازی از این همایش عظیم مردمی در جهان را یکی دیگر از اقدامات اجتماعی عنوان کرد و گفت: گروه‌های مستندسازی این معاونت با تولید چند مستند فاخر و هم‌چنین تهیه فیلم و عکس از پیاده‌روی اربعین حسینی (ع)، مصاحبه‌های مختلف با زائران، مسئولان و موکب‌ها توانسته‌اند به‌خوبی این رویداد مهم را به تصویر بکشانند.

    یاری تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده توسط معاونت اجتماعی و همراهی خوب صداوسیمای مرکز ایلام، مسئولان انتظامی استان توانسته‌اند 300 مورد پیام رادیویی را به سمع و نظر مردم برسانند.

    فرمانده انتظامی استان ایلام به پوشش مناسب رسانه‌ای اشاره کرد و گفت: هماهنگی جهت برقراری 50 مورد ارتباط زنده با شبکه‌های مختلف استانی و کشوری، پخش مصاحبه‌های خبری در بخش‌های مختلف رسانه ملی از دیگر اقدامات انجام‌شده در این حوزه عظیم فرهنگی استان است

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو