فونیکسریمکسبهتام

فرمانده انتظامی استان ایلام:

۱۰۰ هزار زائر از مرز مهران وارد کشور شدند

عصر خودرو- فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: ۱۰۰ هزار زائر از مرز مهران وارد کشور شدند.

۱۰۰ هزار زائر از مرز مهران وارد کشور شدند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، سردار نورعلی یاری در ایلام اظهار داشت: با توجه به اینکه مرز بین‌المللی مهران کماکان از طرف عراق بسته است اما زوار حسینی همچنان به تدریج از این مرز وارد می‌شوند.

    فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه این استان برای بازگشت زوار حسینی آماده است، گفت: زوار در بازگشت به کشور عجله نکنند، زیرا باید فرصت انتقال آسان زوار به مسؤولان و عوامل ارائه خدمات داده شود.

    وی ادامه داد: موج بازگشت زوار اربعین حسینی در حالی که مرز بین‌المللی مهران برای ورود به کشور عراق بسته بود، آغاز شده و اکنون این مرز برای برگشت زوار باز است و هیچ‌گونه مشکلی وجود ندارد.

    نورعلی با بیان اینکه از مرز بین‌المللی مهران تا امروز 100 هزار نفر به کشور بازگشتند، تصریح کرد: یک میلیون و 950 هزار نفر از سه مرز مهران، چذابه و شلمچه برای شرکت در مراسم اربعین حسینی به کربلا رفتند و حدود 600 هزار نفر از زائرین نیز بازگشتند یعنی حدود یک چهارم زائرین بازگشتند که موج بازگشت پر حجم آغاز شده است.

    فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: زوار به بسته‌های مشکوک دست نزنند و موارد مشکوکی را که مشاهد کردند سریع اطلاع دهند و امیدواریم در هنگام بازگشت هم با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی سفری سالم داشته و ایمن به مقصد برسند.

    بر اساس این گزارش، موج بازگشت به کشور از مرز مهران در حالی آغاز شده که همه دستگاه‌های اجرایی و سپاه آماده این بازگشت هستند و برای پذیرایی و انتقال زوار به داخل کشور برنامه‌ریزی کرده‌اند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط