فونیکسریمکسبهتام

مدیرکل دفتر مسافر سازمان راهداری خبر داد

۲۵۰۰ دستگاه اتوبوس در مرزهای مهران،شلمچه و چذابه آماده انتقال زائران

اوج ورود به کشور از ساعت ۱۵ امروز

عصر خودرو- مدیرکل دفتر مسافر سازمان راهداری گفت: در همین لحظه تعداد ۲ هزار دستگاه اتوبوس در مرز مهران و ۵۰۰ دستگاه اتوبوس در مرزهای شلمچه و چذابه منتظر اعزام زائران از مرزها به داخل کشور هستند.

۲۵۰۰ دستگاه اتوبوس در مرزهای مهران،شلمچه و چذابه آماده انتقال زائران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس ، حمیدرضا شهرکی ثانوی  درباره  آخرین تمهیدات سازمان راهداری برای انتقال زوار اربعین به داخل کشور اظهار داشت: در حال حاضر در مرز مهران و پارکینگ برکت 2 هزار دستگاه اتوبوس مستقر است تا زائرانی را که از مرز مهران وارد کشور می‌شود، جابه‌جا کند.

    وی ادامه داد: همچنین در حال حاضر در پایانه شلمچه 300 دستگاه اتوبوس و در مرز چذابه 200 دستگاه اتوبوس حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای استقرار یافته‌اند تا اعزام زائران را به صورت منظم به داخل کشور انجام دهند.

    مدیرکل دفتر مسافر سازمان راهداری به آمار روز گذشته انتقال زائران از مرزهای سه‌گانه به مقاصد در کشور اشاره کرد و گفت: روز گذشته 122 هزار و 700 نفر از مرز مهران وارد کشور شدند و خروج از این مرز نداشتیم.

    شهرکی ثانوی ادامه داد: همچنین دیروز 58 هزار و 182 زائر از مرز شلمچه و 37 هزار و 42 زائر از مرز چذابه وارد ایران شدند.

    وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌کنیم بیشترین آمار ورود به کشور از مرزهای سه‌گانه در مرز مهران و ظرف امروز و فردا رخ دهد، گفت: البته در دو مرز چذابه و شلمچه نیز طی امروز و فردا بیشترین تعداد ورود را خواهیم داشت.

    مدیرکل دفتر مسافر سازمان راهداری بیان کرد: پیش‌بینی می‌کنیم از ساعت 3 بعدازظهر امروز اوج ورود به کشور از مرزهای سه‌گانه را داشته باشیم.

    شهرکی ثانوی با اشاره به کنترل ترافیکی مناسب در دو استان خوزستان و ایلام به یک طرفه شدن محور ایلام - مهران و افزایش ظرفیت آن اشاره کرد و گفت: دسترسی‌های تفکیکی و واریانت‌ها اجرا شده است.

    وی درباره تأمین سوخت برای ناوگان عمومی جاده‌ای و دیگر خودروهای سواری گفت که در بحث تأمین سوخت از قبل در ستاد اربعین پیش‌بینی‌هایی انجام داده‌ایم ضمن آنکه پیش‌بینی جایگاه پرتابل و استقرار تانکرهای سوخت‌رسان در محل‌هایی از قبل تعیین شده انجام شد.

    مدیرکل دفتر مسافر سازمان راهداری به آمار اعزام زائران از طریق اتوبوس از مرز مهران به داخل کشور اشاره کرد و گفت: روز گذشته هزار و 300 دستگاه اتوبوس از مرز مهران مسافران را تا مقاصد خود در داخل کشور جابه‌جا کردند.

    شهرکی ثانوی با تأکید براینکه زائران تلاش کنند حتماً از همان مرزی که وارد عراق شدند به ایران برگردند، گفت: البته ممکن است کاروانی با تعدادی از اتوبوس‌های حمل‌ونقل جاده‌ای قرارداد داشته باشد که مثلاً در مرز مهران آنها را به داخل کشور برگرداند که این مورد طی یکی دو روز اخیر در مورد زائران اصفهانی و زائران اهل خراسان رضوی وجود داشت یعنی تعدادی از زائران از مرزهای چذابه و یا شلمچه وارد عراق شدند اما در برگشت از مرز مهران وارد ایران می‌شوند و با اتوبوس‌های خود در مرز مهران قرار دارند تا آنها را به مقاصد خود جابه‌جا کند.

    انتهای پیام/

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو