فونیکسریمکسبهتام

با حضور متخصصان البرزی انجام شد:

رونمایی از موتورسیکلت برقی در دانشکده فنی و حرفه‌ای سما واحد کرج

عصر خودرو- با حضور متخصصان و اساتید برتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج موتورسیکلت برقی در دانشکده فنی و حرفه‌ای سما واحد کرج رونمایی شد.

رونمایی از موتورسیکلت برقی در دانشکده فنی و حرفه‌ای سما واحد کرج
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، حسین ملهم در مراسم معرفی دستاوردهای پژوهشی دانشکده فنی و حرفه‌ای سما واحد کرج که صبح دوشنبه برگزار شد، اظهار کرد: این مجموعه زیر نظر دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج هدایت می‌شود.

    وی بابیان اینکه این مجموعه درصدد است با استانداردهای دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج حرکت کند، افزود: در این راستا افتخارات بسیاری در مدارس و مجموعه‌های فنی و حرفه‌ای کسب‌شده است.

    معاونت دانشگاه آزاد واحد کرج با تأکید بر لزوم نهادینه کردن سیستم مهارت محوری در مراکز مختلف، تصریح کرد: امیدواریم در آینده بتوان مسئله مهارت محوری که یکی از انگیزه‌های اصلی جامعه محسوب می‌شود را بتوانیم توسعه دهیم.

    وی خاطرنشان کرد: امروزه جامعه به افراد مهارت محور نیاز فراوانی دارد، مدارس و مراکز فنی و حرفه‌ای در راستای توسعه این مهم نقش بی‌بدیلی را ایفا می‌کنند.

    همچنین در ادامه با اعلام اینکه حمیدرضا محسنی نژاد رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای سما واحد کرج، تصریح کرد: این دانشکده بیش از 4 هزار دانشجو را در خود جای‌داده است.

    وی با اشاره به اینکه به‌منظور هدایت و پرورش استعدادهای موجود اهتمام ویژه‌ای وجود دارد، گفت: در محورهای مختلف امکانات و فعالیت‌ها، دستاوردهای بی‌بدیلی را به دست آورده‌ایم.

    رئیس دانشکده فنی و حرفه سما واحد کرج بابیان اینکه بیش از 400 مقاله در کنفرانس‌های مختلف ارائه‌شده است، اظهار کرد: برگزاری سه مسابقه منطقه‌ای و انجام 40 طرح پژوهشی ازجمله اقدامات انجام‌گرفته توسط این دانشکده بوده است.

    وی با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی و مهارتی برای دانشجویان به‌منظور رفع نیاز آن‌ها انجام پذیرفته است، تصریح کرد: ساخت خودرویی برقی، ساخت موتورسیکلت برقی، ساخت ربات پرنده، راه‌اندازی آرشیو و نمایشگاه دائمی معماری، ساخت ربات انسان‌نما، راه‌اندازی و تجهیز اتاق رباتیک ازجمله دستاوردهای این دانشکده محسوب می‌شود.

    وی بیان کرد: این آموزشکده در چهارمین جشنواره فرهیختگان دانشگاه‌های آزاد اسلامی کشور در سال جاری حائز رتبه برتر شده است.

    وی با اعلام اینکه حضور موفق در هفت دوره مسابقات بین‌المللی ایران - اوپن ازجمله افتخارات این مجموعه آموزشی است، افزود: برگزاری دوره‌های کوتاه‌مدت تخصصی، ساخت ست آزمایشگاهی ماشین  ای سی، ساخت ماشین کارتینگ و توسعه کارگاه برش و پرینت سه‌بعدی لیزر در دستور کار این مرکز قرار دارد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو